Gå til innhold
Fiskersiden

20 makrell på 3 timer


eric small
 Share

Recommended Posts

Det går fint an å parkere 3 meter fra der man fisker....uten at det koster noe som helst...

Var der i går i en drøy time mellom 20-21...fikk ingenting på sluken min...

Masse folk som fisket, ikke spesielt hyggelig da det var kluss med sener

og sluker om hverandre...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur på Vippetangen (rett bortenfor fiskehallen) i dag tidlig fra 0700 - 0900. Fikk 19 makrell på sluk, på 200-400g. Beste fisketiden på Vippetangen er fra kl. 5 om morran til fram til kl.1000. Makrellen er ofte finspist her og jeg bruker en 10 grams sildesluk. Merker jeg fisker litt i halvsvime etter jeg mistet en laks på 12-14kg på Sørlandet i forrige uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av eholte

Det ble 4 makrell på 10 timer i går, 3 på 7 timer på torsdag, og 7 på 5 timer på onsdag, bruker dere mange opphengere når dere får så mye?

Hvis du finner "sildebollen", så er det bare å plukke makrell. På turen i går, så tok vel jeg 20 på flue mens kompisen tok ca. 30 på stingsild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ikke ta livet av meg, men jeg har faktisk jobbet i Europark. Jeg likte kairunden best, fordi den var rolig og hyggelig.[ :) ][ :) ]

Stallordren var noe slikt som at så lenge fiskerne er ved bilen, så hils pent og stikk videre, evt be dem flytte bilen hvis den står i veien for noe. Hvis en stikker vekk fra bilen sin derimot skal den i prinsippet bøtelegges.

Jeg plagde seffern aldri fiskerne, men brukte heller tiden på å plage biler i prisklasse over 300 000, som stod parkert på parkeringsplassen lenger borte. [ :) ]

Skal allikevel sies at enkelte ettermiddager og kvelder er det sykt mye folk på brygga, og da er det ganske klønete hvis alle kjører.

Jeg har forøvrig forlatt parkeringsbransjen for lengst. Det var jo ingen hyggelig jobb i lengden, særlig når jeg fikk stress fra sjefen fordi jeg skreiv for få bøter. Jeg var jo dum nok til å kombinere jobben med gangsyn seffern.

Ellers tror jeg ikke, med mindre det er endra nå, at det er noen fra Europark der etter 23 om kvelden. Men havnepolitiet har døgnvakter, og de er ganske "ivrige"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.