KarstenDahl Posted January 10, 2020 Report Share Posted January 10, 2020 Hei, findes der gode kjøb og salg fiskeutstyr privat sider i Norge? Finn.no duer kunn hvis man bor i Norge, jeg bor i Danmark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zapp Posted January 10, 2020 Report Share Posted January 10, 2020 2 timer siden, KarstenDahl skrev: Hei, findes der gode kjøb og salg fiskeutstyr privat sider i Norge? Finn.no duer kunn hvis man bor i Norge, jeg bor i Danmark Hei Finnes mange kjøp og salgs grupper på facebook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarstenDahl Posted January 10, 2020 Author Report Share Posted January 10, 2020 2 timer siden, zapp skrev: Hei Finnes mange kjøp og salgs grupper på facebook Jeg har prøvet at søge, men finder ikke rigtig noget-jeg er ikke god til norsk... kan du hjælpe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zapp Posted January 10, 2020 Report Share Posted January 10, 2020 54 minutter siden, KarstenDahl skrev: Jeg har prøvet at søge, men finder ikke rigtig noget-jeg er ikke god til norsk... kan du hjælpe? Her er en https://www.facebook.com/groups/254404141274088/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sound25 Posted January 18, 2020 Report Share Posted January 18, 2020 Jeg følger selv "fluefiskebrukten" på FB, der kommer en del lækkert til slag på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts