Gå til innhold
Fiskersiden

Med Pappa og mamma til Røvær!


Trollet
 Share

Recommended Posts

Vi kjørte med en stod fin båt ut til Røvær, og vet dere?? Det var TV inni båten[ :) ]

Vi skule bo i et hus som het Ishuset, det gledet jeg meg til, for jeg var sikker på at der måtte det være mye is altså!!!!

28062005144050Ekv172C1us1A.jpg?98

Men det var ikke no´is der, men det var kjekt alikevel, og se det morsomme vinduet jeg kunne titte ut gjennom!!!

28062005144050uCw7LF5CCpv8.jpg?16

Aller første dagen fikk en som heter Kjetil denne store Torskefisken den veide 5450g, skikkelig stor altså. Mamma fikk en ganske stor torskefisk også, men den tok ingen bilde av, for den veide bare 2200g

28062005144050Fikpb6a77G29.jpg?85

Vannet var fullt av sånne brennemaneter, og lite fisk..........

280620051440508j6SdE8E81US.jpg?69

Torskefisken som en gutt som heter Sindre fisket opp, hadde spist denne lille hummeren[ :( ][ :) ]

28062005144050L49dRO3aMe8E.jpg?81

Under fiskekonkurransen på lørdag fikk jeg den aller minste fisken, en babylyr på 90g, jeg fikk fin premie også, et sånt spill med masse baller i rød og blå og så en sånn liten sort en, jeg vant over pappa i det spillet mange ganger i dag

2806200514405156itVRyAj2N2.jpg?80

Det var gøy å kjøre båt, og så fikk jeg lov til å kjøre båten selv. jeg kunne få den til å gå fort og å stoppe nesten, og så svingte jeg masse. en gang når vi skulle kjøre tilbake til ishuset, svinget jeg så mye at jeg plutselig ikke kunne se huset mere, da skjønte jeg ikke noe, før pappa pekte bak oss[ ;) ]

28062005144050ugHjhJNCr19G.jpg?24

Mannene skulle fiske med et laaaangt snøre med massevis av kroker på(260) - mamma sa noe om at det ikke er fiske.......

28062005144050215y1iR3h3L8.jpg?87

Men det ble ikke mange fisker altså, 6 stykker tror jeg, den morsomste var en HAI!!! (Pigghå) den syntes alle vi barna var morsom å se på. Til slutt fikk den lov til å svømme sin vei.

Det var veldig kjekt på Røvær, og jeg fikk en helt rød nese i solen, nesten like rød som brennemaneten. Det hadde vært ennå morsommere hvis vi hadde fått flere fisker. Jeg hadde det ganke morsomt når jeg fikk lov til å slippe uti alle de små lyrene som mamma fikk. Mamma fikk en fin sei og pappa fikk en torskefisk som vi spiste til middag i går, nam nam. Mamma og pappa skjønner ikke at jeg ikke liker ris og sånne grønne kuler(erter) jeg vil helst bare ha fisk jeg......

Hilsen Caroline 3 år og 10 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

Glimrende innlegg Caroline (fint navn du har [ :( ])

Morro og lese at du liker å fiske og det å spise fisken. La ikke mamma lure i deg de grønnekulen de smaker ikke godt [ :) ][ :) ]

Synes heller ikke de er noe gode[ ;) ]

Gleder meg til å lese flere innlegg fra deg Caroline[ ;) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.