Vidar S Aanes Posted November 28, 2020 Report Share Posted November 28, 2020 Hei! Er det noen som driver aktivt med kystmeite i tromsø regionen og kunne tenke seg noen å fiske sammen med? Jeg kystmeiter primært i vinterhalvåret, fra laksefisket slutter til ut i mai og da primært i ramfjord-balsfjord området men også i ny og ne på sommeren. Jeg stusser dog på at jeg aldri ser noen som er ute å fisker. Annet enn en og annen slukfisker. Er virkelig kystmeite så lite utbredt i nord som det jeg får en følelse av? Dette er jo en fantastisk interessant og spennende fiskemåte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaifeskern Posted February 11 Report Share Posted February 11 Driver ikke aktivt, men om det passer kan jeg godt hive meg med. Kjøpte meg fiskekayakk i fjor og det er det smarteste jeg har gjort. Du kan kjøre og hive den på havet hvor som helst, og kveite på 28kg fra kayakk er ingen spøk haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts