brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Ja for noen skimmer kaken i dette samfunet, og det er ikke meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Noen liker å holde seg "bare litt" over oss andre på verdi og lønnsnivå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Er du en av dem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 For hvis du har million lønn som alle stortingsrepresentantene har, ja så trenger du ikke å bekymre deg for; strømutgifter eller mat utgifter. For du har så mye mer enn du trenger allerede ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Vil ikke det påvirke dine beslutninger tror du ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Hva har du i årslønn Ida Wolden Bache ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Glem ikke fallskjermen Ida Wolden Bache. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Så du tenker at en en renteøkning vil bety mest for dem som har minst Ida Wolden Bache ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 (edited) Så hva vil en renteøkninging å bety for matbudsjettet for deg Ida Wolden Bache ? Edited December 14, 2023 by brudgir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Jeg forstår, du har så mye penger at det ikke vil bety noen ting - eller hva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 (edited) Så hvorfor er det sånn at en renteøkning ikke vil bety noe for deg, men vil være katastrofalt for dem som ikke er like priviligert som det du er - og er det riktig at det skal være sånn; Ida Wolden Bache? Edited December 14, 2023 by brudgir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Ja for det viser jo at vi har en hersker retorikk her i vårt trygge hjemland, noen som har så mye og som bestemmer over alle oss som har så lite, eller hva Ida Wolden Bache ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Syns du det er rart at den franske revolusjonen fant sted Ida Wolden Bache ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Ja for det er en sånn historisk rød tråd som viser vei, ikke sant Ida Wolden Bache ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Den om at de priveligerte har mer - og mer, og at slavene har mindre - og mindre, eller hva Ida Wolden Bache ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 (edited) Ja jeg vet at du ville kalt det et mindreverdighetskompleks, sir psykiater. For jeg har erfaring, og vet ting, og ser ting... Edited December 14, 2023 by brudgir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Ja du kunne hete Hansen, eller Johansen, Olsen, Larsen, Andersen, Pedersen, Nilsen, Kristiansen, Jensen, Karlsen, Johnsen, Pettersen og Eriksen. Men navnet ditt er ikke så lavt på rangstigen eller, Ida Wolden Bache ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 (edited) Hvorfor er det sånn tror du, Ida Wolden Bache, at du har fått denne begevenhetsrike tittlen ? Edited December 14, 2023 by brudgir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Jeg hater ingen, jeg bare spør. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Jeg liker veldig godt Poirot, jeg ser meg selv dum som en pakke kjeks. Men det er noe med det der, Ida Wolden Bache - og hvordan det gjenspeiler gjennomsnittet av Norges befolkning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Synes litt rart, syns ikke du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 14, 2023 Report Share Posted December 14, 2023 Ja men det går igjen i flere sammenhenger, bare legg merke til det. God Jul ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts