brudgir Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 Jeg har ingen tillit til rikinger som skal bestemme over fattige, er det rart syns du ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 Vi kan ha et godt og trygt sammfunn og hvor tillit er rådende, men som det er nå lover det ikke godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 Og Israel må erkjenne folkemord før det kan bli bedre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 Hehe, ja konkluder med at jeg er en terrrorist. Men det hviler ingen sannhet over det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 Kjør på, jeg er simpelthen beæret hvis den norske eller den Israelske regjering er villig til å bruke millioner av skattepenger på å overvåke en amøbe som meg. Kjør på ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 Jeg er bare ærlig, og hvis det er en trussel - ja så hviler det på deg og ikke meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 (edited) Edited December 25, 2023 by brudgir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 25, 2023 Report Share Posted December 25, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Jeg trodde USA var på den "Gode" siden, men folkemordet på palestinere med støtte fra USA vitner ikke om det. Nå er jeg ikke så sikker lenger... . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Det er utilgivelelig med hva russerne har påført Ukraina, men det mangler jo sidestykke for hva USA og Israel har påført det Palestisnske folk - Så hva skal jeg tro om det; Jesus ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Hva skal jeg tro om det Jesus ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Hvem slipper bombene, og hvem trykker på avtrekkeren - er det deg Jesus ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Hvem ønsker nød, er det det deg Jesus ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 For du har vist helvete på jord, er det det deg Jesus ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Og så spør du oss om å tro på deg, Jesus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Det ser ikke så bra ut for deg Jesus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Det ser ut som om du snakker med kløvet tunge Jesus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Og at du ikke er til å stole på Jesus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 For folkemord er ikke godtatt i noens navn Jesus, uten unntak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 (edited) Kankje må vi se bort i fra ditt navn heretter Jesus, for du ligner jo mer og mer et helvete enn en velsignelse. Edited December 26, 2023 by brudgir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Jeg tenker at du gjorde din plikt, men nå er den for lengst passert. Det gjør meg vondt Jesus, at du sviktet oss så sårt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 For vi trengte deg så sårt, men du sviktet oss når det gjalt som mest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Min tro er ødelagt Jesus, sånn er det . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts