Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 For Palestinere og Israelere er like mye værdt siden 1947, eller hva ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 (edited) Hvis ikke så er det noen som ikke har gjort jobben sin. Edited May 24, 2024 by Slosprøyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 Kanskje på grunn av egne nazistiske holdninger, eller kanskje på grunn av uvitenhet. Men at de ikke har gjort det riktig - er hevet over enhver tvil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 (edited) For Israel gjør folkemord på linje med nazistene - tilsynelatende uten konsekvenser. Så noe er galt - definivt galt, i henhold til folkeretten som ble utviklet som et resultat av ww2. Edited May 24, 2024 by Slosprøyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 (edited) Høyres og USA's argument for at å anerkjenne Palestina som en egen stat - må komme som et resultat av forhandlinger mellom partene... er bare tull. For Israel som uovervinnelig med støtte fra USA vil aldri gå i kompromi med Palestinske myndigheter, og deres langvarige plan er og har alltid vært å okkupere alt territorie som Israel synest er tilfredstilledne for deres eget behov. Siden 1948, og Palestina kan ikke med beste velvilje gå med på å bli voldtatt. Så at Palestina bare kan bli akseptert som en selvstendig stat ved å inngå en uforbeholden avtale med Israel og USA er utopisk - og er ihvertfall ikke et sannferdig utgangspunkt. Sannheten er nok at dem som er imot annerkjennelse av Palestina som en akseptert stat på lik linje med Israel - egentlig ikke ønsker arabere velkommen, snarere tvert imot. Og det ligner veldig mye på Adolf Hitler... Edited May 24, 2024 by Slosprøyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 God helg alle sammen; Kristne eller ikke, homser eller hetro, rød eller blå, palestinere eller israelere, hutuer eller hva... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 Jeg er ikke medlem av et ytterligående miljø, så jeg har ikke behov for å sette andre mennesker i båser for å elevere meg selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 Så sånn er det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 Og jeg medgår at jeg sier mye dumt etter et par glass hjemmebrygg, men jeg er erlig og jeg lyger ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 Jeg bare ser ikke hensikten med det, til syvende og sist; sannheten kommer alltid til rette - før eller siden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 Har jeg svin på skogen så er det like greit å få det ut av verden først som sist - tenker jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 Så er jeg fri, fra synd og skam og alt det der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted May 24, 2024 Report Share Posted May 24, 2024 det likaste lell... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts