Alex_fisker Posted December 20, 2023 Report Share Posted December 20, 2023 Hei. Er en ivrig fisker som har lenget ette å finne stolangen, lysing og brosmen. Trenger tips for ser ut som fisket har vært treigt og har ikke fått noe av målene mine. hvor dypt skal jeg fiske? Hvis noen kunne gitt meg tips rundt rennesøy området eller på bildet hadde det vært supert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted December 28, 2023 Report Share Posted December 28, 2023 Hei. Det du ser etter er skråninger fra 70meter og ned til ca 120 etter lange. Fra rundt 100 til 200 etter brosme. Og slake skråninger med mudderbunn fra 70 til 150 etter lysing. For lange og brosme bruker du paternoster med masse bling og store agn. For lysing må du litt opp i vannlaget og bruker feks paternoster med fireball nederst. Aktivt fiske gir litt mer fangst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_ Posted December 29, 2023 Report Share Posted December 29, 2023 Den 28.12.2023 at 18.41, Ølgylt skrev: Hei. Det du ser etter er skråninger fra 70meter og ned til ca 120 etter lange. Fra rundt 100 til 200 etter brosme. Og slake skråninger med mudderbunn fra 70 til 150 etter lysing. For lange og brosme bruker du paternoster med masse bling og store agn. For lysing må du litt opp i vannlaget og bruker feks paternoster med fireball nederst. Aktivt fiske gir litt mer fangst. tusen takk for svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts