Gå til innhold
Fiskersiden

C-map SD kort


Slabbedask
 Share

Recommended Posts

Heisann,

 

Jeg har en Lowrance Hook Reveal med 50/200 transducer. 

Har også et SD kort med C-MAP sjøkart for mitt område. (Reveal har bare 1 stk kortleser)

Jeg har tenkt å prøve C-MAP Genesis.

Må man bruke et tomt SD kort når man begynner eller kan jeg bruke mitt eksisterende C-MAP SD kort med sjøkart?

I forskjellige Lowrance/C-MAP instruksjoner bruker de et tomt kort, men sier ikke noe om jeg kan bruke et C-MAP SD kort med sjøkart på.

Har søkt rundt på internett men ikke funnet noe svar, litt rart da man skulle tro flere lurer på det samme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint bruke Genesis Live selv om du har et C-Map i kartplotteren din. MEN….

Med jevne mellomrom må du slette GSD-filene som vil lagres i root på minnekortet ditt. Dette kan du gjøre i plotteren, eller med en PC. Pass på at du bare sletter GSD-filer, ikke noe annet. 

Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den 21.4.2024 at 16.34, erik skrev:

Du kan fint bruke Genesis Live selv om du har et C-Map i kartplotteren din. MEN….

Med jevne mellomrom må du slette GSD-filene som vil lagres i root på minnekortet ditt. Dette kan du gjøre i plotteren, eller med en PC. Pass på at du bare sletter GSD-filer, ikke noe annet. 

Takker for svar :) Inneholder C-map sjøkartet mitt noen GSD filer som ikke bør slettes? Eller er det bare å slette alt jeg ser av GSD filer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.