Gå til innhold
Fiskersiden

Remy's gutse avsteming.... ferdig


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Remy

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Hvor i all verden har folk 3timer fra??? Fisket 7timer, ikke at jeg mener jeg kan forvente conger på 7t heller, men det er da forskjell på å sitte 3t og 7timer.

Stengene dine var 3timer i vannet!

Må jeg virkelig forklare begrepet "stangtimer" til deg og cb-det trodde jeg ikke[ ;) ] Altså-hvis du legger sammen de timene som står i det innlegget får du 14 stangtimer dvs at stengene var tilsammen 14t i vannet. Og tidligere i tråden skriver jeg at jeg skal fiske med 2stenger, altså 14stangtimer/2stenger=7timer fiske.

Nå går jeg for å "gøtse" etter stor lyr, så kan dere bare ha det så godt, dumminger[ :D !]

Og slutt å spore av tråden remy[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Thomas

Karpe! Ikke fordi det er spesielt vanskelig, men fordi jeg unner Remy en flott fisk. Dette bør du klare i løpet av høsten! Skulle du tatt multa på brød hadde jeg helt klart gått for det. Men å ta "saltvannskarpa" på flue er ikke stort bedre enn å piske etter karpa i Ulsrud...

Nah, multe er vel fluefisk nr en og kan vel langt i fra karaktiseres som saltvannskarpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

Dette kan bli århundrets duell.

Førstemann av Remy og Karl Inge til å klare målet sitt.

Start i kveld kl 20:00 og førstemann som får malle/multe har vunnet. Ingen har lov til å trekke seg før nålet er nådd.

LAK: Setter du igang et odds?

Har karuss date i kveld, natt og morningen. Så fjorden med familien for å fiske litt.. Tror ikke det! Gutsingen min er neste uke! Hørte rykter om at Thor skulle gutse på havål, hahahahah, fikk ikke fersk makrell på sluken, så da ga han opp hele griene fordi CB hadde sagt at ferskmakrell var det beste.. snakk om gutser som hetser gutseren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

sitat:Opprinnelig postet av Thomas

Karpe! Ikke fordi det er spesielt vanskelig, men fordi jeg unner Remy en flott fisk. Dette bør du klare i løpet av høsten! Skulle du tatt multa på brød hadde jeg helt klart gått for det. Men å ta "saltvannskarpa" på flue er ikke stort bedre enn å piske etter karpa i Ulsrud...

Nah, multe er vel fluefisk nr en og kan vel langt i fra karaktiseres som saltvannskarpe...

Japp, multene er spreke som karper og elsker brød[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

Dette kan bli århundrets duell.

Førstemann av Remy og Karl Inge til å klare målet sitt.

Start i kveld kl 20:00 og førstemann som får malle/multe har vunnet. Ingen har lov til å trekke seg før nålet er nådd.

LAK: Setter du igang et odds?

Interessant...fortsetter jakten på conger i begynnelsen av neste uke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Opprinnelig postet av avkroken

Dette kan bli århundrets duell.

Førstemann av Remy og Karl Inge til å klare målet sitt.

Start i kveld kl 20:00 og førstemann som får malle/multe har vunnet. Ingen har lov til å trekke seg før nålet er nådd.

LAK: Setter du igang et odds?

Interessant...fortsetter jakten på conger i begynnelsen av neste uke jeg...

Faktisk fett om dere tenker litt mere fiske enn forum[ :D ][ ;) ] Jeg (Vi) vet at du kan(dere), og ingenting hadde gledet meg mer enn om du(dere) hadde fått en feit Conger på Vestlandet!(Heia Vard , **** FKH).Kjør på ,dere er helt sikkert bedre til å fiske en å "samle" innlegg.[8D]

Hilsen fra to ubrukelige herrer på Oppsal!

Kjør på !!!! Meta!!![^]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Grutle

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Noen må jo opplyse allmuen i diverse trivielle saker også Grutel, alle kan ikke sitte og prate skit og drikke øl en tidlig fredagskveld:-)

.......he,he...vad sur du blev...

Icke sur, bare avundsjuk. Men ikväll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved varmt vær skulle det være mulig å treffe på multa ut august, men det er en art som foretrekker varmt vann. Virker også som om de ankommer seinere enn havabboren og i det hele tatt er her i en kortere periode. Størrelsesmessig er det til tider snakk om ganske store fisker. Har vel sett fisk her hjemme på kanskje 4-5 kilo. Tipper det river bra i ei myk stang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.