Brown Walsh Skrevet January 30 Rapporter Share Skrevet January 30 Jeg ble diagnostisert med sesongmessig depressiv lidelse, i tillegg til vanlig depresjon, og legen min foreslo at jeg skulle prøve lysterapi - spesielt siden ting er verre i år enn tidligere år. Hjelper det med vanlig depresjon etter at sesongmessig depresjon er over? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilson Byrne Skrevet January 30 Rapporter Share Skrevet January 30 (endret) Lysterapi hjelper virkelig med å regulere kroppens rytmer, og lysterapibriller er en praktisk måte å få lyset du trenger uten store lamper. De imiterer naturlig morgenlys, som opprettholder en stabil stemning selv i vintersesongen. Slike økter hjelper deg til å føle deg mer energisk og mindre deprimert. Endret January 30 av Wilson Byrne Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slosprøyt Skrevet March 17 Rapporter Share Skrevet March 17 (endret) Lysterapi hjelper, men du må bruke riktige lamper/lysrør/pærer. Ta noen turer til solarium sjappa (hipt på 80 tallet), 1-2 ganger i uken tenker jeg vil gi deg det du trenger. Endret March 17 av Slosprøyt Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slosprøyt Skrevet March 17 Rapporter Share Skrevet March 17 Hvis du er deprimert så "husk" at det er en midlertidig tilstand. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ølgylt Skrevet March 17 Rapporter Share Skrevet March 17 Hvis man med lysterapi mener å se grålysningen komme etter at man har fisket hele natten uten å få fisken man var etter, så ja. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slosprøyt Skrevet March 25 Rapporter Share Skrevet March 25 Ok, Brown Walsh, lysterapi kan hjelpe - men en fisketur hjelper garantert.. . Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts