Gå til innhold
Fiskersiden

Kaifiske 16. August + 17 august (med nye bilder)


ål88
 Share

Recommended Posts

Eg og sea_boy tok i dag ein tur til ein ferjekai i nærheita av der me bur. Han fekk ein heil horde med fisk mens eg til slutt endte opp på 8 stykk. Bergnebb, Berggylter, Sypiker og smålyr var dei som beit mest velvillig. Eg hadde ikkje fått fisk med særlig stor størrelse før eg brått trudde eg hadde sett fast i botn. Det viste seg å vere ein ganske så stor fisk. Eg sleit på med ei forholdsvis lita stang (6 fots haspelstang). Det var ein lyr eg hadde fått på kroken og det tok nokre minutt før me fekk han i håven som forøvrig var i minste laget. Vekta viste 3,2 kg så denne fsken var eg ganske fornøgd med.

bilder kjem straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Lyr på 3.2kg er pen fisk det, den skal du være fornøyd med. Jeg har vel bvare 2-3 lyr over det selv tror jeg.

PS: Husk at du kan endre innleggene også med å legge inn bilder, det er ikke nødvendig å poste nytt innlegg.

Vel, eg veit i grunn det men då får eg ikkje fleire poster[ :) ].

Men eg får vel roe ned spamminga mi på forumet litt snart...Går vel kanskje folk på nervene.[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ål88

sitat:Opprinnelig postet av Oz

Fin fisk! Fergekaja i Tørvikbygd, er det ikke?

Mvh Oz

ja, har du vert der???

Hehe, imponert over at jeg så det? Har vært der omtrent ca tusenvis av ganger. Da for å ta ferga over til Jondal. Har familie i nærheten. Dere har en fantastisk fin fjord å fiske i, har mange gode minner derfra. Faktisk var det der(Jondal) jeg fattet interesse for fisking i utgangspunktet.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Oz

sitat:Opprinnelig postet av ål88

sitat:Opprinnelig postet av Oz

Fin fisk! Fergekaja i Tørvikbygd, er det ikke?

Mvh Oz

ja, har du vert der???

Hehe, imponert over at jeg så det? Har vært der omtrent ca tusenvis av ganger. Da for å ta ferga over til Jondal. Har familie i nærheten. Dere har en fantastisk fin fjord å fiske i, har mange gode minner derfra. Faktisk var det der(Jondal) jeg fattet interesse for fisking i utgangspunktet.

Mvh Oz

Overaska ja. Bygda er ikkje akkurat verdens navle. så at ein medlemm på denne sida som ikkje er her ifra skulle se de var litt overaskende ja. Me har ein fin fjord og fiske i ja, klager ikkje på den. Men me rekner Jondal som feil side av fjorden då.[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ål88

Overaska ja. Bygda er ikkje akkurat verdens navle. så at ein medlemm på denne sida som ikkje er her ifra skulle se de var litt overaskende ja. Me har ein fin fjord og fiske i ja, klager ikkje på den. Men me rekner Jondal som feil side av fjorden då.[ :) ]

Ja, Sånn er det vel å bo ved en fjord. Hovedpoenget er dog fjorden, og at den er fin som gull og stappfull av flott fisk er ikke til å komme bort fra. Har dere fresten fått mye smålanger på grunt vann i det siste? Var der inne for fem uker siden, og fikk bøttevis av dem. Synes det var rart, for jeg har aldri fått lange der før i hele mitt liv (hadde forsåvidt aldri fått lange før i det hele tatt). Og jeg har fiske MYYYE der. Her snakker jeg om å stå og kaste med sluk fra land...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Oz

Ja, Sånn er det vel å bo ved en fjord. Hovedpoenget er dog fjorden, og at den er fin som gull og stappfull av flott fisk er ikke til å komme bort fra. Har dere fresten fått mye smålanger på grunt vann i det siste? Var der inne for fem uker siden, og fikk bøttevis av dem. Synes det var rart, for jeg har aldri fått lange der før i hele mitt liv (hadde forsåvidt aldri fått lange før i det hele tatt). Og jeg har fiske MYYYE der. Her snakker jeg om å stå og kaste med sluk fra land...

Mvh Oz

Ja, det er alt for mykje smålanger på 100-500 gram...Får jo slike smålanger nesten kvar gong me fiskar. Enten det er nå med sluk ellers agn frå land eller båt. menmne..me får satsa på at dei veks opp til 10-20 kilos langer nokre av dei.[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av sea_boy

sitat:Opprinnelig postet av StåleG

Fine fisker gutter!

(hoh! Sjø_gutt ser ut som han stopper eller legger kabel[ :) ])

hehe..vil ikkje sei at eg er noko fotogen nei..[ :D ]

thehe....tippar det er mest fristad jakka han tenkjer på.....[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av TK

sitat:Opprinnelig postet av sea_boy

sitat:Opprinnelig postet av StåleG

Fine fisker gutter!

(hoh! Sjø_gutt ser ut som han stopper eller legger kabel[ :) ])

hehe..vil ikkje sei at eg er noko fotogen nei..[ :D ]

thehe....tippar det er mest fristad jakka han tenkjer på.....[ :D ]

Hehe. Det var ikke meningen å kritisere utseende eller bekledning, sea_boy, jeg syntes bare jeg så noen "pressrynker" mellom øya[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart ein ny tur på kaien i dag. Ikkje store fangstene. Sjølv fekk eg to Lyr (1,4 og 1 kg), ein Rødnebb (400 gram), 1 torsk (200 gram)og ei berggylte (480 gram). Rødnebben var forøvrig ny pers. Eg mista nokre berggylter som hadde blitt ny pers om eg fekk dei opp.

sea_boy økte persen sin på berggylte til 1,3 kilo. Han hadde 2 berggylter til i størrelsen 600- 1000 gram. Sypike og grønngylt fekk han også. Meir huskar ikkje eg.

Her er då bildene:

andrgyltepersred.jpg

andrraudnebbred.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av StåleG

sitat:Opprinnelig postet av TK

sitat:Opprinnelig postet av sea_boy

sitat:Opprinnelig postet av StåleG

Fine fisker gutter!

(hoh! Sjø_gutt ser ut som han stopper eller legger kabel[ :) ])

hehe..vil ikkje sei at eg er noko fotogen nei..[ :D ]

thehe....tippar det er mest fristad jakka han tenkjer på.....[ :D ]

Hehe. Det var ikke meningen å kritisere utseende eller bekledning, sea_boy, jeg syntes bare jeg så noen "pressrynker" mellom øya[ :D ]

åå..hehe..nei det går fint..hehe..men trur eg klødde litt på nasen på det bilde[ :D ]men som sagt,eg er langt i frå fotogen[ ;) ],men kan jo ikkje duge til alt[ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ål88

Vel, eg veit i grunn det men då får eg ikkje fleire poster[ :) ].

Men eg får vel roe ned spamminga mi på forumet litt snart...Går vel kanskje folk på nervene.[ :D ]

Å nei tuller du?haha[ :D ] 17 poster per dag??det er jo helt sjukt!sitter litt for mye på pcen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av MC85

sitat:Opprinnelig postet av ål88

Vel, eg veit i grunn det men då får eg ikkje fleire poster[ :) ].

Men eg får vel roe ned spamminga mi på forumet litt snart...Går vel kanskje folk på nervene.[ :D ]

Å nei tuller du?haha[ :D ] 17 poster per dag??det er jo helt sjukt!sitter litt for mye på pcen eller?

Jepp, men fisker jo ein del også da+ skule og litt trening[ :D ]. Har ikkje planer om å halde så høgt snitt. Men rundt 15 poster om dagen må gå.[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.