Gå til innhold
Fiskersiden

g-mail invitasjon?


StåleG
 Share

Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Trym

LOL.... det var kanskje det mest geeky jeg har lest i hele dag....

Bruke tid som kunne vært brukt til fiske for å lage et program som generer MASSE mail til deg selv med knusing av gmail som hensikt...

hahahahaha

Lykke til.

Takk. Nå skjønner du hvor viktig dette er for meg. I tillegg må jeg lese mange bøker og gå på kurs for å lære meg hvordan man lager noe annet en kuk i en komputer, så det blir nok ikke noe fisking for min del fremover. Jeg skal bli den nye DVD-Jon. Bare uten DVD da selvfølgelig. Gmail-Oz, der har du meg!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av RexHunt

Send en PM hvis du vil ha gmail, har 100 invitasjoner.

Jammen fanden, her kommer du og ødelegger hele opplegget mitt!Er du på lag med de onde gmaildemonene kanskje?

Ok, jeg gir opp... Jeg vet når jeg er slått, dessuten hadde jeg tenkt å bruke helgen til å lage dette programmet, men så blir det fisking og hjortejakt istede. Damn!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Oz

sitat:Opprinnelig postet av RexHunt

Send en PM hvis du vil ha gmail, har 100 invitasjoner.

Jammen fanden, her kommer du og ødelegger hele opplegget mitt!Er du på lag med de onde gmaildemonene kanskje?

Ok, jeg gir opp... Jeg vet når jeg er slått, dessuten hadde jeg tenkt å bruke helgen til å lage dette programmet, men så blir det fisking og hjortejakt istede. Damn!

Mvh Oz

Beklager

Unnskyld

Sorry

Lei meg

Unnskyld

Hilsen Skolest-Trond [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nåja, det lukter vel konspirasjoner når de på denne siden antyder sammenheng mellom googlefolka og CIA[ :) ]

Men hovedsaklig er det vel storebror som er poenget her, ja.

Humor? Niks: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article465662.ece

Men fascinerende er det. Og paranoia er sundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laget meg en mail, trykte på linken som kom når du invita meg. da stod det "you already created an acount, press here to go to your account". Jeg trykte der men "Invalid link ...

We're sorry. This invitation is not valid. We monitor invitations to protect our users and to prevent abuse. If you'd like to sign up for Gmail, you can now do so using your mobile phone. Click here to sign up (US only). Otherwise, please ask a friend with an account to invite you directly.

Whats the problem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.