Gå til innhold
Fiskersiden

Året 2006 til nå

westside
 Share

Recommended Posts

Igår fikk jeg endelig kommet meg ut på en etterlengtet fisketur, været var upåklagelig og vinden var ikke å kjenne. Jeg hadde en ny tripod som jeg skulle få testet ut og tok turen til favoritt stedet, med god mat og drikke ventet jeg på hyling fra snella. Men denne turen skulle ende med 5 trymtorsk og intet det store liv ved overflaten eller på bunnen. Men det gjør egentlig ingenting, var bare nydelig å komme seg ut på tur og kjenne nappene igjen :blink: Blir nok en del fisking i helgen heldigvis, og regner med bettet blir bedre ettersom det skulle blåse opp mer og bli litt røffere vær.

Men inntil den tid så tenkte jeg kunne se tilbake på året som har vært, har vært altfor lite fiske egentlig - men så mye å gjøre og så liten tid. Et døgn skulle vært dobbelt så langt, da hadde mye vært gjort :lol: Vel her er endel bilder fra januar til nå i år, og bilder liker vi alle vet jeg.

13295_s.jpg

13296_s.jpg

13297_s.jpg

13298_s.jpg

13299_s.jpg

13300_s.jpg

13301_s.jpg

13302_s.jpg

13303_s.jpg

13304_s.jpg

13305_s.jpg

13306_s.jpg

13307_s.jpg

13308_s.jpg

13309_s.jpg

13310_s.jpg

13311_s.jpg

13312_s.jpg

13313_s.jpg

13314_s.jpg

13315_s.jpg

13316_s.jpg

13317_s.jpg

13318_s.jpg

13319_s.jpg

13320_s.jpg

13321_s.jpg

13322_s.jpg

13323_s.jpg

13324_s.jpg

13325_s.jpg

13326_s.jpg

13327_s.jpg

13328_s.jpg

13329_s.jpg

13330_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder, Martin. Du har hatt et knallår med meitestanga :)

Jeg kommer garantert ned en tur og besøker deg igjen iløpet av våren. Vi har ennå ikke fått opp kveita, vettu.

Større steinbit kan vi vel også fikse :)

Grattis med ny pod, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra bilder her Martin.

Jeg liker spessielt bildet av Lasse jeg da.... "Stå der Lasse... så blir det et bra bilde" uten å nevne at stor båt nettopp hadde kjørt forbi.

haha

Ellers savner jeg vel noen bilder der det er noen damer med, har ikke du postet det noen ganger eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Her var det mye snacks! Langangen må bare prøves i år også, hvis jeg rekker det før isen går. Ellers så er jeg enig med Trym, jeg savner bildet av hun toppløse som var veldig interessert i fiskingen deres! :)

Endret av StadJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke tvil om at knurren topper lista, langt over persen min i alle fall!!! Er helt klart missunnelig på fjesingen også, har kystmeita siden 1974, men enda ikke fått en :):)

Får vel ta en tur ned og prøve spetteplassen, tror det kan dukke opp andre artige fangster der.

Endret av limanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke legg ut sånne bilder! Jeg sitter her med nyoperert skulder og armen i fatle og jeg får ikke fiska på mange- mange uker. Det tar i hverfall seks uker før fatlet skal av og det går seks måneder før jeg får lov å løfte noe særlig. Og legen regner med at det tar i hvertfall ett år før skuldra er helt på topp igjen. Avrevne sener og fjerning av kalk er no´dritt! :(:D

Endret av rogna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trym: Damene måtte utebli denne gangen dessverre hehe :lol:

Rogna: God bedring og ser frem til rapport fra deg om 6 måneder ;)

Ellers godt at bildene kan være til inspirasjon og glede, vet jeg selv digger fiske bilder og vet hvor fiskesugen jeg ofte blir selv når jeg ser slike ;) Nå ser jeg frem til isfiske sesongen - må få noe godt ut av vinteren, får prøve å få flere turer på sjøisen enn i fjord hvertfall.

Siste ord, kom dere ut å fisk og kom med masse gode rapporter med mye gode bilder alle mann ;)

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider