westside Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Igår fikk jeg endelig kommet meg ut på en etterlengtet fisketur, været var upåklagelig og vinden var ikke å kjenne. Jeg hadde en ny tripod som jeg skulle få testet ut og tok turen til favoritt stedet, med god mat og drikke ventet jeg på hyling fra snella. Men denne turen skulle ende med 5 trymtorsk og intet det store liv ved overflaten eller på bunnen. Men det gjør egentlig ingenting, var bare nydelig å komme seg ut på tur og kjenne nappene igjen Blir nok en del fisking i helgen heldigvis, og regner med bettet blir bedre ettersom det skulle blåse opp mer og bli litt røffere vær. Men inntil den tid så tenkte jeg kunne se tilbake på året som har vært, har vært altfor lite fiske egentlig - men så mye å gjøre og så liten tid. Et døgn skulle vært dobbelt så langt, da hadde mye vært gjort Vel her er endel bilder fra januar til nå i år, og bilder liker vi alle vet jeg. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Her var det mye fint - den drøyeste fisken må vel være knurren din:-) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermy Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Nice, mye "snacksene" bilder her...... Ble fristet til å dra ut igjen selv nå Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseB Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Herlige bilder, Martin. Du har hatt et knallår med meitestanga Jeg kommer garantert ned en tur og besøker deg igjen iløpet av våren. Vi har ennå ikke fått opp kveita, vettu. Større steinbit kan vi vel også fikse Grattis med ny pod, forresten. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Mye bra bilder her Martin. Jeg liker spessielt bildet av Lasse jeg da.... "Stå der Lasse... så blir det et bra bilde" uten å nevne at stor båt nettopp hadde kjørt forbi. haha Ellers savner jeg vel noen bilder der det er noen damer med, har ikke du postet det noen ganger eller husker jeg feil? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 (endret) Her var det mye snacks! Langangen må bare prøves i år også, hvis jeg rekker det før isen går. Ellers så er jeg enig med Trym, jeg savner bildet av hun toppløse som var veldig interessert i fiskingen deres! Endret November 9, 2006 av StadJon Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plønix Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 (endret) Supert Martin Dette gir inspirasjon til andre (meg...) om å ta med seg kamera på tur. Her et bilde an Martin med en fisk han ikke engang husker og ha holdt... he he Endret November 9, 2006 av Plønix Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pikewallis Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Utrolig flott killen. inspirasjon inspirasjon .................................. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limanda Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 (endret) Er vel ikke tvil om at knurren topper lista, langt over persen min i alle fall!!! Er helt klart missunnelig på fjesingen også, har kystmeita siden 1974, men enda ikke fått en Får vel ta en tur ned og prøve spetteplassen, tror det kan dukke opp andre artige fangster der. Endret November 9, 2006 av limanda Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GStrike Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Var mange arter jeg kunne tenkt meg der! Mye inspirasjom i de bildene! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogna Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 (endret) Ikke legg ut sånne bilder! Jeg sitter her med nyoperert skulder og armen i fatle og jeg får ikke fiska på mange- mange uker. Det tar i hverfall seks uker før fatlet skal av og det går seks måneder før jeg får lov å løfte noe særlig. Og legen regner med at det tar i hvertfall ett år før skuldra er helt på topp igjen. Avrevne sener og fjerning av kalk er no´dritt! Endret November 9, 2006 av rogna Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daggers Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Mye flotte bilder her (og fisk selvfølgelig). Likte godt bildene fra våren, begynner allerede å glede meg... Fint å se en mimre rapport også Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 (endret) Trym: Damene måtte utebli denne gangen dessverre hehe Rogna: God bedring og ser frem til rapport fra deg om 6 måneder Ellers godt at bildene kan være til inspirasjon og glede, vet jeg selv digger fiske bilder og vet hvor fiskesugen jeg ofte blir selv når jeg ser slike Nå ser jeg frem til isfiske sesongen - må få noe godt ut av vinteren, får prøve å få flere turer på sjøisen enn i fjord hvertfall. Siste ord, kom dere ut å fisk og kom med masse gode rapporter med mye gode bilder alle mann Endret November 9, 2006 av westside Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PRH Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Flott reportasje, med mye fin fisk. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts