Gå til innhold
Fiskersiden

Det fiskes i vest. Vår beste venn er tilbake


Oz
 Share

Recommended Posts

Mine tidligere venner, nå plageånder, er på en nattur på dypt vann et sted i Nordhordland. Jan starter med ny brosmepers, 4,26, følger opp med en fin hågjel på 1,18 og føler seg frisk og fin og lett i kroppen. Erling gjør som han pleier, vippe agnet rett i sjøen og dra opp en conger. Ålen veide 7,36, og er vel Erlings åttende eller niende av sorten. Jan har fremdeles ikke en eneste. ;)

Ny plass med congerleveranse altså. Man lurer på hvorfor man flyttet...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Tror pokker meg jeg må kalle inn alle på FS på dugnad slik at huset mitt blir ferdig i en fei dry.gif Gått glipp av mange fisketurer nå sad.gif Noen som melder seg til våtromtapetsering i morgen, slik at jeg kan fiske tongue.gif ]

Er du litt kar så tar du tapetseringen utover natta og begynner å fiske på mornkvisten :D:lol:

Endret av Joost.L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at Congeren er tilbake, men fy søren så kjipt det er å sitte her med halsbetennelse, en utesta ny surfstang og få sånne telefoner da!! :lol: (...men har enda mulighet å ta conger før Jan da :D )

Får tusle inn igjen i de finske skoger og pilke litt....

Siste melding lød forøvrig på enda en brosme til Jan og en svarthå til Erling (pers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt dumt at Jan kommer til å bli sittende på stedet i hele morgen ettermiddag uten å få Conger da, eg jobber også imorgen til 19,00, og det skulle vel etterhvert være klart at eg har rett når eg sa at eg ville få 10 før han fikk sin første :lol:

PS: Satser på at han får sin første havål en eller annen gang etter klokka 20,00 da eg bare mangler 1 før han begynner å hale noen på land han også B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du litt kar så tar du tapetseringen utover natta og begynner å fiske på mornkvisten ;):D

Tok den vrien med gulvet B) men tapetseringa tar jeg ikke alene, der får jeg hjelp av fatteren :D Tror ikke han hadde vert med på den B) Synes jeg hører han: E du ramlande galen gut, styra heile natte for at du skal fiska :lol:

Men nå må jeg sette i gang i huset ;) Skitt fiske til de som skal avgårde i dag. Kanskje jeg får lufte stengene et par timer i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.