Gå til innhold
Fiskersiden

Snøreteller


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

Det har gjentatte ganger vært spørsmål om dette på FS. Konklusjonen hver gang er at Rapala's er noe dritt.

Det er helt sikkert funker en gang pass på så den ikke ser du fisker i salt vann :D og den klarer ikke holde sena .sena bare skvetter ut av telleren ved minste rykk på nedover turen .Rapala er en stor fjasko spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ett lite spørsmål: Kan denne festet på kastetstenger også? Eller er den kun bergenet på "statiske" stenger, stenger som man ikke kaster med?

Tror ikke du skal kjøpe deg en ryobi dybde teller til en kaste stang.Det blir vel en stor fjasko vil jeg tro :D

da får du i alle fall ikke kast på mer en noen meter. Om du ikke er så uheldig så du prøver deg på en multi snelle for da har du 200m vase :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Styr for all del unna rapala sin lineteller, den er helt ubrukelig!

Den linetelleren hos Baardsen har jeg nylig kjøpt,virka bra til å begynne med den. Men de 3 pinnene som står rundt teller hjulet er for dårlig festet. Mista den ene pinnen etter andre turen på sjøen.

Møringen kjøpte også en lik, og desverre har han knekt av alle pinnene som står rundt teller hjulet.

Ser ut til at det er for dårlig gods pinnene er festet i. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.