Gå til innhold
Fiskersiden

Tok Kjempegjedda


 Share

Recommended Posts

Og så ble det også levert inn en 15.5 kilos til utstopping??

Behøver sef icke å være den samme fisken da, er sikketrt maaaange 15.5 kilos fisker der også.

:D

Bare kødder....men fint at noen ikke brukern til reveåte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sjalu dere.Gå heller inn i derre sjæl og sjekk egne merritter.

Er da pokker`n meg ikke nødevndig med egne ambulanser og anestesisykepleiere og leger for å fiske bittelitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sjalu dere.Gå heller inn i derre sjæl og sjekk egne merritter.

Er da pokker`n meg ikke nødevndig med egne ambulanser og anestesisykepleiere og leger for å fiske bittelitt.

Sjalu på slik fisk ikke i dette livet, men ser så ofte at det blir slurvet mye nettopp på det pungte der når en skal slippe den ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalu på slik fisk ikke i dette livet, men ser så ofte at det blir slurvet mye nettopp på det pungte der når en skal slippe den ut igjen.

Javell Herr Fiskeriminister... :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elv om det er bare såvidt en har et par fingre innenfor kanten av gjellelokkene er det dødens, blir det samme som om jeg skulle tatt på et par hansker og tukla med et par menske lunger.

Feil, feil og feil !

Du kan jo ta og høre med folk som har greie på gjeddefiske, og ikke minst c&r på gjedde hvor de tar gjedda henn....??? Om ikke nettop i/under gjellelokket..

Skal ta og finne ett bilde av dette til deg jeg !!!

-2min-

-EDIT-

20382_s.jpg

her ser du det Arnt Åge Børresen kaller det perfekte avkrokingsgrepet... Arnt Åge er utvilsomt en av Norges dykrigste gjeddefiskere.. men maaange fisk på over 10kg på samvittigheten, og en del av disse har han tatt flere ganger, noe som vel skulle tyde på at dette grepet funker ?? Og ikke dreper fisken ???

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får jeg si meg enig med donkern for en gangs skyld :) Her må vi fokusere positivt! Er fullt mulig å ta tak i gjellelokket på en slik gjedde uten å skade noe. Denne fiskeren tar jo absolutt c&r på alvor. Ikke mange man ser som har med seg avkr.matte på gjeddefiske! Kjempehonnør til fiskeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalu på slik fisk ikke i dette livet, men ser så ofte at det blir slurvet mye nettopp på det pungte der når en skal slippe den ut igjen.

Fin fisk dette her,og en tilsynelatende perfekt c&r. :) Tror jeg hadde blitt en smule irritert ,om jeg i dette tilfellet hadde blitt beskyldt for å slurve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.