Gå til innhold
Fiskersiden

sportsfiske.nu nede?


Gjest BanJon
 Share

Recommended Posts

Ikke noe galt her.

Bildene vises, kan trykke og få opp større versjoner, finner fiskevatn.no/foto - mao alt er i sin skjønneste orden.

Domenet er heller ikke i fare riktig enda - Record expires on 23-May-2008 - noen uker igjen å fornye på..

Ser ut som eg var litt kjapp der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Bildene deres er tryggere enn pengene i madrassen, det er bare nunames som vaser igjen (: Alt vil være tilbake til det gamle om noen timer (tror jeg). De som har hastverk kan konfe hosts-fila si slik:

62.50.189.199 fiskevatn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke veldig god på data :blush: hvordan gjør jeg det?

Kan være lurt å ligge unna, men hvis du alikevel har lyst kan du prøve følgende:

- søk etter ei fil som heter hosts (uten "etternavn"

- rediger fila, og legg inn det som står over (se eksempel inne i fila)

- lagre/lukk

..og det skal virke

Hilsen en som ser bilder uten å ha editert (har ei heller spist sopp, og er ikke i bestittelse av høy feber) :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Bra at det virker til å ikke være noe stort problem iallefall. Jeg opplevde en gang å miste all mail på server (det var en del) samt hjemmesiden min pga at systemet hos leverandøren brøt sammen, all data gikk tapt for veldig mange kunder. Ved nærmere undersøkelser fant leverandøren ut at også back-up systemene hadde gått med i gradsuget. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Trond påpeker så ser ting ut til å være i water igjen nå. De som fortsatt ikke ser bilder kan prøve følgende:

* Start -> Kjør

* Skriv cmd og trykk enter

* I vinduet som popper opp, skriv ipconfig /flushdns

Forøvrig så beklager jeg at det tok så lang tid å få dette fikset!

Endret av oracel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hmm, dette var ikke veldig konsekvent. Jeg ser at avataren min er blitt et rødt kryss, og i endel tråder ser jeg ikke bildene? Prøvde den oppskriften cmd greiene, men dette har jeg ikke greie på altså :) Fikk bare melding om ukjent kommando eller noe? Får gå inn på noen av mine gamle tråder å se om bildene kommer opp..

Edit: ser ut til at bilder i mine gamle tråder fungerer ihvertfall, kanskje avataren min ikke har noe med dette å gjøre i det hele tatt?

Hva skjer?

Endret av Gjeddebob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette var ikke veldig konsekvent. Jeg ser at avataren min er blitt et rødt kryss, og i endel tråder ser jeg ikke bildene? Prøvde den oppskriften cmd greiene, men dette har jeg ikke greie på altså :) Fikk bare melding om ukjent kommando eller noe? Får gå inn på noen av mine gamle tråder å se om bildene kommer opp..

Edit: ser ut til at bilder i mine gamle tråder fungerer ihvertfall, kanskje avataren min ikke har noe med dette å gjøre i det hele tatt?

Hva skjer?

Avataren din hotlinker til en fullversjon av et bilde -- prøv thumbnailen istedet: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/940/1984_t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.