Gå til innhold
Fiskersiden

Lake tur fredag og lørdag


marc
 Share

Recommended Posts

Tenkte jeg vil si ifra om tur til helga i litt go tid. Jeg har en, maks to ekstra plasser i båten til helga, og tilbyr disse til hvem som måtte ha lyst til og få arten eller kanskje perse:) nærmere bestemt tidspunkt veit jeg ikke helt nøyaktig enda. Men så tidlig som mulig. Det er selvsagt lov og ta med egen båt og følge etter, eller om et flertall har lyst kan også en tur med fiske ifra land arrangeres;-) send gjerne pm med spørsmål eller post de her;)

Fortsatt ledig plass. Drar ut fra sørum mellem 16.30 og 17.30, etter hva jeg skjønte på kai så slår han følge også med båt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lekt litt med tanken på å bli med på fredagskvelden (altså i kveld) men nå vet jeg at jeg definitivt ikke kan. Både jeg og dattera mi er syke og de andre har rømt huset for å ikke bli smittet. Hadde alle de andre rømt kunne jeg ha blitt med - man kan jo fiske lake selv om man har litt feber og må tømme magen over ripa hvert kvarter, men i og med at jeg på passe på dattera mi går det jo ikke.

Dere får ha lykke til, håper dere får en sværing! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lekt litt med tanken på å bli med på fredagskvelden (altså i kveld) men nå vet jeg at jeg definitivt ikke kan. Både jeg og dattera mi er syke og de andre har rømt huset for å ikke bli smittet. Hadde alle de andre rømt kunne jeg ha blitt med - man kan jo fiske lake selv om man har litt feber og må tømme magen over ripa hvert kvarter, men i og med at jeg på passe på dattera mi går det jo ikke.

Dere får ha lykke til, håper dere får en sværing! :)

uff ah, hørtes ikke noe særlig ut... bare rolig Svein kommer flere turer, skal prøve og bli flinkere til og si ifra i go tid :D håper at både du og datra di kommer seg vel over kneika og blir friske igjen snart ;)

GO bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RAPPORT FREDAG D 13 2009:

kommer oss fint utpå og opp på en plass,jeg og kai. fiska 1 time 0 napp :D , flytta oss litt inn på grunna, 2 fisk over 1kilo med engang men desverre mista vi dregg feste og dermed også plassen :D DA fikk vi så klart motor havari, så fat årerne ;) prøvde flere steder men 0 napp og en liten rotur hjem :(

håper på bedre held i kveld. ny motor er monteret, liten men sikker i drift ;) ledig plass om nogen kunne tenkt seg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RAPPORT FREDAG D 13 2009:

kommer oss fint utpå og opp på en plass,jeg og kai. fiska 1 time 0 napp ^_^ , flytta oss litt inn på grunna, 2 fisk over 1kilo med engang men desverre mista vi dregg feste og dermed også plassen :( DA fikk vi så klart motor havari, så fat årerne :( prøvde flere steder men 0 napp og en liten rotur hjem :(

håper på bedre held i kveld. ny motor er monteret, liten men sikker i drift ;) ledig plass om nogen kunne tenkt seg ut

Skal ikke være like lett hver gang! Får se om ikke jeg også tester noen turer etter "k######" her oppe. Hører stadig historier om digre laker som henger seg på som uvelkommen bifangst under røyefiske. Det snakkes om fisk på 5-6 kilo, så vi får se. Er garantert den eneste her oppe som har interesse av å fiske lake, så jeg har herligheten for meg sjøl. Kommer det en periode med mildvær utpå vinteren blir det å praie en snøscooter, pakke telt og sovepose og be om å bli hentet etter etpar dager. Verdt forsøket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være like lett hver gang! Får se om ikke jeg også tester noen turer etter "k######" her oppe. Hører stadig historier om digre laker som henger seg på som uvelkommen bifangst under røyefiske. Det snakkes om fisk på 5-6 kilo, så vi får se. Er garantert den eneste her oppe som har interesse av å fiske lake, så jeg har herligheten for meg sjøl. Kommer det en periode med mildvær utpå vinteren blir det å praie en snøscooter, pakke telt og sovepose og be om å bli hentet etter etpar dager. Verdt forsøket!

Du har jo grom fisket forann føtterne Cato.. la meg vite mere om evnt tur. ikke umulig at jeg kunne finne på og slenge meg i bilen og drar oppover en helg ^_^ veit der er mye grom fiske oppe rundt deg, best hadde vel vert og sjekke forholdne med lod før du skal fiske. trenger nok ikke forklare deg så veldig mye. jeg dra i hvert fall inne lenge. har vert DÅRLIG fiske i vore høller her nå på det siste, men må ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bedsked av marc at han har 1 ledig plass i båten i kveld . Min båt er full men marc har som sagt 1 plass ledig drar ut i 18:30 tiden i kveld . Så det er bare og ringe marc om noen vil prøve seg etter lake tlf :99258415

blir da sørumsand omr

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.