Gå til innhold
Fiskersiden

Wobblere


Tequila
 Share

Recommended Posts

Jeg liker veldig godt disse typene lager. Den svart/gule er helt rå!

Ellers er jeg enig med H1rik. Du har en som overgår det meste. Vis den du!! :)

Randselva og jeg har vært og testet wobblere idag og "den som overgår det meste" var like rå i vannet som og se på :)

Jeg synes vi skal begynne og kalle Randselva for Matti Balsa nå etter og ha gått igjennom og testet egen-produskjonen hans (må være noen finske gener ett eller annet sted der) Den karen er inne på noe og det skal bli spennende og se hva den sølvblanke dommeren sier om drøye 100 dager når den er tilbake på elva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho-ho-ho - Super!

Det var bra. De jeg har er booket av 5 andre..

Hadde en liten test-stund... og MIO`ene var stabile med stort justeringsmonn - som forventet.

Ellers så må jeg fremheve (en for meg ny..) AK, som jeg likte spesielt godt, i tillegg til noen spennede Han-Kala, Kirakka og noe annet "ræl".

Robert - den JAMO`en turde jeg nesten ikke ha i vannet, den så ut som den skulle gyte når som helst :thumbsdown:

Et par/tre dealer igjen, så er jeg "dressed to kill" :rolleyes: Så nå må jeg bare få fixet adekvat fiske :dribble:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke pittelite grønt i dem vel :thumbsdown:

Det må det være! ;-)

Alt klar Tequila? - har puttet dig og Kristen på toppen af film-siden nu. Kig lidt på den, så er du snart klar til Namsen igen! ;-))

Wobblersiderne er også opdateret.

Film: Film

Wobbler makers: Wobbler makers

Wobbler rewievs er opdateret med svømmevideoer til Murto, RR og Jurmu. Wobbler rewievs

Ideer og forslag til forbedring, forenkling eller ændringer er velkomne!.

God vind i 2011 allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså må du komme deg oftere i båt, Henrik. Du må jo lære deg dette fisket skikkelig, for det er jo harling laksewobblerne dine er designet for..!

Jeg vet :) .. Hadde håpet å få noe i nærområdet, men det er ikke så lett..kanskje om noen år :unsure:

I mellomtiden får jeg forsøke å kompensere med noen stunt og med landbasert fiske :lolu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må det være! ;-)

Alt klar Tequila? - har puttet dig og Kristen på toppen af film-siden nu. Kig lidt på den, så er du snart klar til Namsen igen! ;-))

Har sett det - du har noen feil koblinger til historiene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.