Gå til innhold
Fiskersiden

Hehe....


cb
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde det virkelig vært noe unikt kunne jeg skjønt det, men jeg vil nok tro at en og annen havfisker ikke har vært veldig langt unna når det gjelder dette. Er jo bare å skjelne til alle de fantasifulle tacklene som brukes under fiske på dypt vann, og å pynte pilken med blekkspruter enten over kroken, pilken eller i form av opphengere er jo særdeles gammelt nytt. Å dermed ta patent på det blir ganske drøyt. Er jo ikke annet enn nok en variasjon over et endeløst tema. Men folk (og enkelte kveiter) har jo bitt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det her var drøyt!!

sakset fra nordlys.no

"Har du tatt patent på dette?

– Det koster 200.000 kroner, og tar dessuten lang tid. Det har jeg rett og slett ikke mulighet til, sier Warvik."

tenk hvor mye man kunne ha gjort med 200.000kr fy ****!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Til informasjon la heller ikke jeg merke til dette med en gang... men da jeg la bildene ved siden av hverandre for å se om Atle hadde kjøpt pilken eller bare spøkte, la jeg merke til det... men som de sier-

DØD FUGL DETTER IKKE UT AV REIRET!!!

du tror vel ikke seriøst at jeg kjøper en pilk til 1000 spenn!!!!?? [:0][:0][:0]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei.

Takk for både negativ og positiv omtale.

Til de som lurer kan jeg fortelle at pilken fungerer utmerket. Har vært yrkesfisker i 40 år og har bestandig ønsket å lage en pilk som fungerer godt for å dra storkveite. Dette har jeg nå endelig lykkes med og denne fungerer for de som ønsker å prøve denne! Dette er også tilbakemeldinger for de som har kjøpt denne.

I prisen gjør jeg oppmerksom på at det er innkjøp av råvarer( ca. 250,-) merverdiavgift (ca.200,-) og postoppkrav med frakt (175,-). Dessuten må jeg leie hjelp til produksjon. 1000 kr er ikke dyrt for et nisjeprodukt!

Ta gjerne kontakt med meg og skaff deg originalen. Noen gode tips skal du få med!

Skitt fiske

Jimmy Warvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.