Gå til innhold
Fiskersiden

Hva gjør man når man ikke får fisk?


Gjest
 Share

Recommended Posts

slik man roper i skogen, får man svar.. brb.. skal bare en ørliten tur innom fotoknudsen *s*

Det er helt sant...det er ikke alltid slik som på det første bildet til Trym. Fisken vil ikke alltid bite.. Men skal vi ta en titt på fisken han dro opp også??

>

Ellers er jo Trym kjent for å få fisk.. Det er jo ikke uten grunn, han har fått klengenavnet sitt. Har dere noensinne sett en som er såå fornøyd for en torsk?

>

08022005090956w9Jn8oBk69NP.jpg?21

Ellers hender det jo at han gjør andre ting enn å sette seg i godstolen når det ikke napper, også. Jeg vet det er under beltestedet, men la gå... Her er han når han trakterer fluestanga *s*

2005061311174203f9526d9e34.jpg?7

Ellers, synes jeg å minnes at det ikke kun var jeg som fant glede i å løpe rundt med håven etter øyenstikkere..

>

Legger ut ett bilde fra samme turen.. Her satser jeg hardt etter karpe *s*

>

Dette er ikke akkurat fra fisketur, men det var så lite flatterende, at det måtte bare legges ut. Her vil Trym dele fiskeerfaringer med LHO, kan det se ut som *s*

>

Hva synes du om bildene jeg har lagt ut, da Trym?

>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Espen Ørud

Vil du virkelig rippe opp i dette, Trym? Ok - host og hark - dere var så dårlig til å kaste at jeg måtte ro ut agnet for dere!

Det stemmer det... jeg klarer fortsatt ikke kaste 200 meter ut, og noe må man jo bruke deg til også...

[8)]

sitat:Opprinnelig postet av westside

Er vel bare å prøve seg det Trym, danker vel lett ut Kevin du [ :D ]

Jeg bare venter på at Kevin skal drite seg ut jeg... noen han helt sikkert kommer til å gjøre.

sitat:Opprinnelig postet av SMS

Søt gakk-gakk du leier på Trym, likner på Dolly Duck! [ ;) ]

Samme hvilke assoiasjoner du gjør deg av det bildet er jeg fast bestemt på at i mine øyne slår hun hele småkveite stimen din.

[ :D ]

sitat:Opprinnelig postet av Espen Ørud

Hmmm - drømmer/mareritt - ja, vet ikke helt jeg, Trym.

Vel... ettersom Britney kan bli en smule uattraktiv i fotoshop kan det kanskje hende at du kan bli søt også?

Selvom det må MYE redigering til før du blir det når du poserer med en overkroket abbor på jakt etter gjedde...

espen_kroker.jpg

som du etterpå holder så laaaaangt som mulig ut for at den skal virke stor...

1.jpg

sitat:Opprinnelig postet av Erlend

Ellers er jo Trym kjent for å få fisk.. Det er jo ikke uten grunn, han har fått klengenavnet sitt. Har dere noensinne sett en som er såå fornøyd for en torsk?

Selvsagt er jeg fornøyd med å få fisk... og smiler like stort hver gang jeg får flere (og større) enn deg... [ ;) ]

sitat:Opprinnelig postet av Erlend

Ellers hender det jo at han gjør andre ting enn å sette seg i godstolen når det ikke napper, også. Jeg vet det er under beltestedet, men la gå... Her er han når han trakterer fluestanga

Au.... den der var under beltetstedet ja.... [ B) ] Hvem sin stang er det jeg bruker??

Know thy enemies... for å virkelig kunne vite hvor kjedelig fluefiske er må man jo ha testet det?

[ :o )]

sitat:Opprinnelig postet av Erlend

Her satser jeg hardt etter karpe

Du sovnet... og hadde ikke nappalarm... ikke engang bjelle på stanga (ikke tenk skittent nå...) Men det var vel ingen fare for at du skulle få noe på halv øyenstikker og fake mark fra gulp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Atle I

sitat:Opprinnelig postet av Trym

Hmmmm.... ICKE noe julekort til Bunker i år nei...

Slike uttalelser om Britney tålereres ikke.

Lo meg skakk..

Ellers veldig veldig bra, ler litt enda...[ :o ][ :D ]

Men jeg vil så gjerne ha julekort[ ;) ][ :D ][V][ :D ][ ;) ][ B) ][ :D ] snufs.

-selv om jeg blei litt skeptisk etter bildene om deling av fiskeerfaringer med LHO.

Utrolig moro når andre sloss om å legge ut lite pene bilder av hverandre .[ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theron kunne sikkert gjort jobben hun, Atle ( [ :D ] ) -men det er nå engang slik at jeg holder fast ved Britney. Kan ikke drive å bytte drømmedame i tide og utide.

(særlig ikke når jeg har lagt ned så mye i å få dama mi til å godta at Britney kalenderen skal henge på kjøkkenet)

Bunker - ikke noe julekort nei. Du har syndet! Suffer the consequences.

LHO bildet er litt sånn voodoo-greie... jeg klarte å sende alle mine dårlige vibber til LHO slik at han ikke fikk noe særlig fisk på turen, mens vi andre klarte oss fra midt på treet og opp til ganske så bra. [ ;) ]

Egentlig hadde jeg en plan om å lage en tråd med bilder fra karpesessongen som et motsvar mot alle disse håndarbeidstrådene (les:fluering ditt og datt) og duskekasting bilder... Men så når jeg gikk gjennom bildene var det mange som var litt for avslørende på plasser som jeg ikke vil legge ut offentlig, samt at jeg kom over en bunke med morsomme bilder også.

Da ble det heller en morsom tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Trym

sitat:Opprinnelig postet av SMS

Søt gakk-gakk du leier på Trym, likner på Dolly Duck! [ ;) ]

Samme hvilke assoiasjoner du gjør deg av det bildet er jeg fast bestemt på at i mine øyne slår hun hele småkveite stimen din.

[ :D ]

Synes småkveitestimen jeg fiska på så ganske bra ut sammenlikna med Skogseidrøya di! [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.