Gå til innhold
Fiskersiden

Bruskfiskbonanza på Stord - med HAVMUS


ThorEH
 Share

Recommended Posts

[ :D ]Gratulerer, Thor med "mus", rekner med at det er nokon på Karmøy som har ølsmaken langt opp i halsen i fleire veker no! Vinkveld eller fest er ikkje god nok grunn til å la muligheten for personlig suksess renna ut gjennom fingrane på denne måten KIS! Neste helg skal eg stilla med vin, øl, musikk osv. dersom det kan få resultatlista di til å bedra seg. "Mus" må du ordna sjølv Karl[ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold av plass i Fredagsklubben neste fredag, gutar. Har allerede vekslet inn store summer i skillemynt til bommen i fall takstene blir satt opp. Tar gjerne detaljerte forhåndstips om krokstørrelser og tackler, så jeg er fiskeklar i det føttene er på kaien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ein tur ute og hilste på haifiskerne i kveld. Dei drar opp hågjel, svarthå og pigghå i bøtter og spann i kveld også.

Dei som stilte i kveld var Joost, Thor, Rune og Asmund. Kor ble det av deg KIS [?]

251120052224131EGSi2bb8Dce.jpg?50

Joost fekk ein hågjel/svarthå double mens eg var der.

25112005222413ll4nC499EuFo.jpg?40

Det ser ut som om Asmund og Rune koser seg i mørket.[ :D ]

25112005222413xE4eIE8hb2he.jpg?13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Rune

se det ja, blir vel fort 2 ny arter. kanskje tilogmed 3. Siden vi får så storslått besøk må vi kanskje prøve å ordne en liten flupose [ :D ]

Betyr det at dere ikke allerede har begynt å fòre inn fisk?!?!?! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ :D ]Var ein tur nedpå kaien ikveld, då hadde mr. Lakselord Espen, lagdt til to nye arter, svarthå og pigghå til si lange artsliste. Rekner med at Espen eller Thor kjem med fyldig rapport seiere i kveld. Synd med den dårlege helsa, KIS. God bedring![8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må korrigere Even litt, pigghå og hågjel var de to nye - svarthå har jeg fra før. Persen der er vel 680g. HAr altså ellers på første dag krysset av to nye i listen. Notering pigghå er nuh 1930g og hågjel 848g. Ellers satt Ståle ny Rovfiskerrekord med en svarthå på 601. Mye fisk i små størrelser ellers. Rune noterte 1210g på hågjel som begynner bli akseptabelt. Assmund hadde tatt fiskefri, men stilt likevel med godt humør og suvernt lys et par timer og holdt oss med selskap. HelgeS stakk også innom en tur og hilste på i det jeg og Thor rigget ned før hjemtur til noe forsinket, men god middag. Fyller vel inn med bilder etterhvert som vi får hentet ut av kameraer til diverse. Vil anta Assmund har de fleste og beste da blitsen på hans 350 til stadighet lyste opp området...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.