Gå til innhold
Fiskersiden

Bruskfiskbonanza på Stord - med HAVMUS


ThorEH
 Share

Recommended Posts

Så var det tid for "fiskeklubb" på Stord igjen. Jeg prøvde å dra med meg både KIS og Ståle, men førstnevnte skulle heller være alene hjemme og drikken 1 pils. Mens Ståle valgte å bli full! Fy f*** for en gjeng !?!? Hvor er prioriteringene ?

Ihvertfall møtte jeg Asmund og Rune på Stord rundt 19.30, og vi dro videre ned til det aktuelle området. Fikk satt opp stengene, og det gikk ikke mange sekundene før det var fast fisk! For å gjøre en heller lang historie kort så fikk vi rundt 15-20 svarthå, med største på 465g. Og ca 10 hågjel, med største på 975g.

Ellers så ble det tatt pigghå, lyr, lange og havmus

64639294_91197070b3.jpg?v=0

Svarthå på 465g, ny pers og rovfiskerekord!

64639293_4ed958c5c5.jpg?v=0

Lange, 1290g

64639292_fdbbf885f1.jpg?v=0

Hågjel, 975g, ny pers og rovfiskerekord

64639290_9c9ec41d6c.jpg?v=0

Havmus, 1782g, 76cm. Art nr 78!!!!!! Det ble dansa og jubla litt der ja!!!

Regner med at Asmund og Rune kommer med litt flere bilder etterhvert når de har stått opp.

Asmund snakka om at han krevde minst 50% av crediten for havmusa mi, og det skal han jammen meg få!! Takker for en kjempefin tur gutter! I'll be bæck! (mangler jo fremdeles hågjel på over 1000g)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil takke for en kanontur!

Som vi snakket om 5 minutt før Havmusa nappet, det er bare et tidspørsmål, samt rein statistikk[ :) ] før "Musa" er der ,og jammen fikk vi rett...

Formelen for å få havmus er som følger:

fisk først 58 svarthå, 79 hågjel, 3 langer 2 lyr og vips så er Havmusa der![ :D ]

Thor med mus....

Gjett hvem som er mest fornøyd!!!?[ ;) ]

19112005102322T67P6QbqK8e4.jpg?96

Må si meg helt enig med Thor, "for en sexy fisk"

Den har jo en personlighet som går utenpå alle andre kjente fisker....(om man ser nøye etter, så smiler faktisk Havmusa også..[ :) ])

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin fangst. Tre rovfisk-rekorder og tre arter jeg ikke har... Hm

Angående mine prioriteringer igår så kan vel de disputeres, men jeg vil bare si en ting: Jeg hadde det moro! Ja, faktisk så moro at jeg visste at det ville straffe seg(og nå sitter jeg lettere sjuk på jobb og leser denne fangstrapporten. Grønnfargen er upåklagelig..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.