Gå til innhold
Fiskersiden

Bruskfiskbonanza på Stord - med HAVMUS


ThorEH
 Share

Recommended Posts

Der tar du feil KIS :-) Det er nok Rune som er fotograf på alle bilder med unntak av det som Asmund la ut.

Og ellers så tar jeg selv crediten for å få frem finnene på fisken, fotografene hadde mer enn nok med seg selv i mørket (det var en del mycket bra bilder som gikk i vasken pga dårlig fokusering i mørket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går pojkar! Meget fin tur, i flott vær. Er spent på hvilke flere arter denne plassen kan komme frem med, men det finner vi forhåpentligvis ut iløpet av vinteren.

Fredagsklubben er vel klar til neste fredag, iallefall jeg! Og Thor, blålange bør vel egentlig være så utrolig vanskelig, iallefall ikke ifølge Asmund.

Har du ikke troa på at jeg kan ta bilder KIS?? hehe, neida, ble nok en del dårlige bilder og. Eg får skylda på tommelen [ :) ]

By the way, er det et dårlig tegn når tommelen får litt blåfarge og lukter lit vondt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Rune

Takk for i går pojkar! Meget fin tur, i flott vær. Er spent på hvilke flere arter denne plassen kan komme frem med, men det finner vi forhåpentligvis ut iløpet av vinteren.

Fredagsklubben er vel klar til neste fredag, iallefall jeg! Og Thor, blålange bør vel egentlig være så utrolig vanskelig, iallefall ikke ifølge Asmund.

Har du ikke troa på at jeg kan ta bilder KIS?? hehe, neida, ble nok en del dårlige bilder og. Eg får skylda på tommelen [ :) ]

By the way, er det et dårlig tegn når tommelen får litt blåfarge og lukter lit vondt??

Jepp! Men skikkelig skummelt blir det først når det blir svart og faller av[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spørs det om hvor tommelen har vært......

BTW kolmula er icke er nok litt seigere enn vassilda, men litt tolmodighet oså er vel den i havn, blålanga er det enkleste.

At siken skal være så enkel får vi da også vente å se på[ :D ]....vil holde Harren som ti ganger enklere å få

Ser fram til "Fredagsklubben" utover vinteren, tror kaien kommer til å overraske mange ganger utover vinteren..[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Davidsen

Hvem er egentlig den dyktige fotograf her? Legg ellers merke til fingrene til Thor på hans høyre hånd som lar musas brystfinne komme til sin rett.

Er det dette bildet du mener så er det undertegnede som er fotograf, (Legg ellers merke til Thors tårevåte øyne....)

19112005102322T67P6QbqK8e4.jpg?96

Dette bildet var også ganske fint,kanskje det beste av de jeg tok, tøfft med "antenna" rett til værs[ :) ]

19112005203841x328oIwBoFG3.jpg?69

19112005100822P17aBcqCt1eK.jpg?31

Til slutt et c&r bilde..

19112005202328VM652IC1v8WV.jpg?64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av asmund aa

sitat:Opprinnelig postet av Davidsen

Hvem er egentlig den dyktige fotograf her? Legg ellers merke til fingrene til Thor på hans høyre hånd som lar musas brystfinne komme til sin rett.

Er det dette bildet du mener så er det undertegnede som er fotograf, ellers så er det Rune med Thors kamera, men var personlig MEGET fornøyd med dette bildet kommer faktsk best til sin rett om du fjerner Medium i adressa[ :) ]

Veldig skarpt og fint bilde Asmund. Jeg tok et utsnitt av det og da ser en hvor skarpt det er .

19112005185601397u4n13GoVU.jpg?3

Her ser en tydelig at Thor er en skikkelig neglebiter. [ ;) ][ :) ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er dårlig med skater, men hvem vet , kanskje kaien kan overraske igjen, er muligens for "bratt".....

Et lite forsøk igår ble utført igår..

søkket ble vippet ca 10-12 meter ut fra kaien og sluppet til bunns, så rygga Rune innover på land og så skritta vi opp lengden, en plass mellom 60-70 meter[:0] snøre, med en snørevinkel på ca 75 grader....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Gismervik

Det var gutten sin det.

Gratulerer med en meget bra kveld, spesielt med musa da.

Da kan du legge inn nye rekorder på Rovfiskersidene igjen..........!!!!

Kanskje du heller skal gå inn på rovfiskersidene og sjekke ?!?

De ligger nemlig der allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

sitat:Opprinnelig postet av Gismervik

Det var gutten sin det.

Gratulerer med en meget bra kveld, spesielt med musa da.

Da kan du legge inn nye rekorder på Rovfiskersidene igjen..........!!!!

Kanskje du heller skal gå inn på rovfiskersidene og sjekke ?!?

De ligger nemlig der allerede

Men herregud Thor!

profilen din er ikke oppdatert!

Forventer å finne Musa med gullskrift fremst på årets beste fisker ASAP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.