Gå til innhold
Fiskersiden

Bruskfiskbonanza på Stord - med HAVMUS


ThorEH
 Share

Recommended Posts

Jeg er veldig fornøyd med to nye arter (svarthå og hågjel) og hadde en finfin kveld på kaien.

Svarthå på 601gr er jo rimelig bra fisk og den største hågjelen på 620gr er jo grei nok.

Best av alt: 76 kryss i boka![ :D ]

EDIT: Jeg har kikket gjennom bildene på mitt kamera og til tross for iherdig innsats viser det seg at mongo-ståle var i storslag ikveld (sitat Espen når han kikket på noen bilder: "Gjør du det med vilje?" Nei Espen, det kan du banne på at jeg ikke gjør!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ :D ] Nett kommen heim fra en hygelig fisketur sammen med Thor og Espen, i ca. 3 timer. Det var tregt til å begynne med men det løsnet nå. Det ble fanget hågjel og svarthå, pigghå og havmus var ikke kommen på land enda, men natten er ennå lang. Slet på slutten på en stor fisk som kom ca. halvveis opp. [} :D ] Ønsker lykke til videre og er spent om natten bringer varene? [8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer Espens turne med noen bilder fra fredagskvelden..

Espen slo raskt til med double på Pigghå fra land som er meget respektabelt..

04122005174144NKp24BY649D3.jpg?11

veiing

041220051737366CY669H645o3.jpg?91

og litt posering..

041220051737367PYHbI5uSu5Y.jpg?34

Redaktøren fulgte så opp med en double på Svarthå fra land, også det litt oppsiktsvekkende....[ :D ] (legg merke til tackelet...[ ;) ])

04122005174144ULQ4JUxr18QT.jpg?35

Mongoståle møtte også opp for å bli avbildet med art nr 75 som ble en svarthå, svarthåen til venstre

04122005173736rOJIw5D6xU7T.jpg?21

Ellers så lyste Petromax lampen opp kaien på en utmerket måte...anbefales på det sterkeste for alle nattemeitere[ :D ]

04122005174144Pk5tKB24C9xH.jpg?74

alt i alt en artig kveld på kaien, synd Havmusa glimret med sitt fravær oppe på kaien denne kvelden, den er der nede....[ :o ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av asmund aa

Var planen, men dårlige værutsikter setter nok en stopper for "klubben" imorgen ,men vi får ta det igjen en kveld det er meldt opphold og vindstille.[ :D ]

Ja været var nok helt forferdelig i går kveld gutter...

Kan vel ha vært 2-3 ms og antydning til overskyet [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

sitat:Opprinnelig postet av asmund aa

Var planen, men dårlige værutsikter setter nok en stopper for "klubben" imorgen ,men vi får ta det igjen en kveld det er meldt opphold og vindstille.[ :D ]

Ja været var nok helt forferdelig i går kveld gutter...

Kan vel ha vært 2-3 ms og antydning til overskyet [ :P ]

Meldinga kom i fra Karmøy......Stumo...say no more!........[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på en ny plass men fisket på fjærende sjø. Skal visst nok være en del fløyfisk her men ikke igår. Vi fikk begge en torsk og jeg fikk 2 krabber [:I] Vi skal prøve igjen på flo, det kan være at det er en bra plass dette. [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.