Gå til innhold
Fiskersiden

idiotiske g-sport******


poppe
 Share

Recommended Posts

før landskampen idag måtte jeg innom g-sport for å se om de hadde noen tilbud. plutselig ser jeg et rapalawobblersett som det står glefsjigger39,50, prislappen var klistret over den ordentlige prisen som var 181kr. jeg gikk bort til kassen og spurte om det var mulig at pakken kunne koste 40 kr, han stirret på den lenge og i det jeg trodde at han skulle beskylde meg for å ha klistret en annen prislapp over sa han: den koster sikkert litt mer men du kan få den for 40! takk sa jeg, og gikkk![ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Den overskriften kunne du spart deg, hva med å kalle innlegget "røverkjøp" eller noe slikt.

Vanskelig å ta deg seriøst hvis du bruker den slags språk.

Å, herregud! Poenget er jo at de på G-Sport Ullevaal ikke kan en skit om fiskeutstyr. Hvor pirkete går det an å bli???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Hakuna Matata

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Den overskriften kunne du spart deg, hva med å kalle innlegget "røverkjøp" eller noe slikt.

Vanskelig å ta deg seriøst hvis du bruker den slags språk.

Å, herregud! Poenget er jo at de på G-Sport Ullevaal ikke kan en skit om fiskeutstyr. Hvor pirkete går det an å bli???

Poenget, som du tydeligvis har gått glipp av sammen med Poppe, er at poenget i innlegget er uinteressant når man benytter et språk som er upassende og slitsomt å lese. Vær oppmerksom på at nett-etikette skal følges, gjøres ikke dette, ja da må man regne med sensur, advarsler og til slutt utestengelse. Man skal ordlegge seg saklig og fornuftig og ikke minst unngå banneord. [^]

Ta dette til etteretning, så blir det nok færre kritiske innlegg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel nesten ikke blame dem, de er 10 år eller no, står vel likevel når man registrer seg at man burde være over 14 år eller no.

uansett, hvis de noen gang skulle tenke seg og være 14 eller mer ( ? ) så oppfør dere. ikke mange her som synes det er kult og banne lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noen kritikk poppe, skriv hva du vil for meg, men jeg kan opplyse om at jeg til daglig går gjennom absolutt alle innlegg på forumet, men ditt hadde jeg fakisk ikke "sett" før nå.

Tror kanskje overskriftener grunnen til det. Så for å få flest folk til å lese innleggene er det nok en fordel å bruke et annet språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det nå er nevnt.

For enkelte av oss er banning en naturlig del av språket, og selv om jeg prøver å unngå det på nett glemmer man seg av og til.

Angående overskriften har vi vel alle vært utsatt for uvitende folk i butikker, den du traff på var i det minste grei nok til å ikke krangle på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at Poppe var i gledesrus over å ha 'lurt' G-Sport-arbeiderne at han ikke tenkte på konsekvensene av overskriften.

Konklusjoner fastslått av øyenvitne Hakuna Matata:

1. Prislappen var ikke plantet på salgsvaren

2. Poppe har fått advarsler som følge av ufint språk før, og er selv smertelig klar over at overskriften var noe overdrevet.

3. Enga suger

(Det måtte ut)[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det kun dere så må informeres??

Ingen av oss andre har hatt behov for det.......... og vi klarer alikevel å skille mellom hva som egner seg på trykk og hva som ikke egner seg.

Bør ikke være verre for dere, bare bruk hodet. Etter dere har skrevet innlegget, les igjennom det og vurder om dere skal endre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.