Gå til innhold
Fiskersiden

Diskusjonstråd for festen 17.mars


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går det ikke noen rimelig sene nattog eller nattbuss til sarp da donkman? Begynner å bli virkelig sugen nå!

Påmeldt, etter lovnader fra Wilhelm! Hadde vært fett å fått til felles transport hjem(tror dama begynner å bli lei nachspielvanene mine), buss, Tog eller Drosjebil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Esox Lucius

Hva med å leie en MAXItaxi, da guttær? Fyller dere en slik med hele østfoldmafiaen bør vel ikke prisen pr hode bli avskrekkende? Flemms går vel uansett for halv pris? Hvilket skulle balansere ut Håvard som går for en og en halv pris.[ :D ][ :D ][ :D ]

Flemms blir nok ikke med i denne drosjen, mest sannsynlig sitter han igjen med de mest dødrukne øynene noe menneske noengang har sett og diskuterer skogseidrøyer med Rune og et par andre utvalgte! Disse går nok ikke fra festen før de blir hentet 0530 på morningen av uniformerte menn som ikke er fra politiet.[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

sitat:Opprinnelig postet av Blydonkern

sitat:Opprinnelig postet av caddis

mmmm påmeldingslisten stiger i takt med snømengden, og da må det sies å være bra[ :D ][ :D ]

Tjaa..... du finn itj mæ der

Men snart [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av charlie

Kan jo bare sette opp en lavo nede ved Akerselva så kan alle langveisfarende ta med sovepose[ :D ][ :D ]

(bør vel også ha væpnet vakt utenfor)

Har desverre fyllt opp kåken med overnattingsgjester så det må nok bli taxi på deg LAK. Dessuten har du en lei uvane med å kaste korken.

Problemet er nok ikke det å finne et sted å kræsje, problemet er vel heller det at det finnes sterke undergrunnskrefter(les kjerringa) som setter pris på at jeg kommer hjem om natta. Kom akkurat hjem fra en helg i Køben med gutta, depeche mode konsert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha stort sett snakket pent om dere hjemme, er nok neppe en fest av dette slaget et sted dama mi skal møte dere for første gang noe bra utgangspunkt for fremtidig tillit til mine uttalelser.

Kanskje like greit at jeg har andre ting å gjøre den dagen/kvelden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.