Gå til innhold
Fiskersiden

AoF nr.2


Recommended Posts

Mye bra i "blekka" denne gangen også + mange FS navn å se, som vandlig[ :D ] Grattis til alle rundevinnere.

Ser det tilspisser seg ganske heftig i abborklassen alt[ :P ] Her er det tøft i toppen ja, men det er sånn det skal være[ ;) ] Tre(fire) på topp fiskene her så langt, er i alle fall ikke noen man får hver dag.

[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

Min aller første gang i AOF og jeg vil legge all ære til fiskersiden.no. og dens kunnskapsrike medlemer[ :) ]

Uten denne siden hadde jeg nok ikke lært så mye om forskjellige fiskemetoder og heller ikke truffet så mye bra mennesker[ :) ]

Så all ære til de som her inne deler med seg av sine erfaringer og kunnskaper som for mange av oss blir en motivasjonsfaktor til å teste ut nye ting.[ :) ]

Og morro å ha to fisker inne på konken (selv om jeg ligger sist og nest sist)[ :) ][ :) ] og veldig trivelig med annonsen om festen[ :) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Jørgen

MONGO-STÅLE ER DØD - LENGE LEVE KJEKKAS-STÅLE!!

Haha! Skal si jeg pustet lettet ut når jeg fikk se de bildene!

Jeg ante jo ikke at jeg kom på trykk i det hele tatt, og jeg ble litt stressa når KIS ringte å sa at jeg var avbildet ikke mindre enn fire ganger i den artikkelen, men som du sier Jørgen: MongoStåle glimtet heldigvis med sitt fravær og i tillegg ble jeg referert til som proff[8D]

Når jeg endelig kom på trykk i AoF så gjorde jeg det med all den bravur jeg kunne håpe på. Det kunne fort blitt kor****nte MongoStåle i varmedress med luesveis og tredagers på kjakene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.