Gå til innhold
Fiskersiden

Ebro-oppdateringer MAi 06


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fremdeles intet på meg, men de engelskmenna som guiden skulle hatt på kveldspasset trakk seg pga de hadde hatt bra karpefiske på dagen, og dermed skulle de fortsette med det. Så da har vi guiden også i kveld, på samme sted som leverte 50 og 80 kg fisker i går. Er fremdeles med godt mot. Fortsettelse følger :-)

:) Fekk melding frå Asmund kl 2030 om mallenapp, men tillslagsbom, og at Thor var litt lei seg. :angry: Men dei bytta agn og fora opp før det mørkna, og optimismen var tilbake. :) Thight lines, pals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på tide han får noe nå? Begynner å gå på æren løs for en specimen-jeger av hans kaliber!

Thumbs up!

:angry: Fekk nettopp melding om at forbannelsen var brutt! Eit malleyngel på12,3, 111cm gav jubel i dei spanske skogane. Og med ein sånn størrelse er Thor fortsatt tørr!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå bare 50kg unna målet! :angry: Løsner vel nå som forbannelsen er brutt! Å nå får vel resten av gutta også fiske? :)

:) Snakka nettopp med gutta, Thor var tydelig litt skuffa, men ja, no er det bact to basic; alle fisker etter malle. Dei trudde heilt til fisken var på land at det var ei lita karpe, men der fekk Thor den på artslista og dermed er det berre å venta på den over 60! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor var som nevnt litt skuffet igår, og det er klart 12kg er ikke helklaff på mallefiske i Ebro. Men en får ta med seg at en har gjort noe rett, og håpe på større fisk.

Tipper de andre er glade han fikk fisk ihvertfall, Asmund har vel ikke fisket malle siden første dagen han... :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt i postene ovenfor så er jeg ganske skuffa over størrelsen på fisken, d er liksom ikke dette jeg har reist hit for. Men tilbake til dette med "bomtilslag" Dette er ikke, som noen tydeligvis tror, ett dårlig tilslag som ikke kroker fisken. Men ett tilslag ette napp hvor d ikke er fisk i andre enden evt d har vært fisk på lina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere avslutta fisket klokka ti hver kveld? Man kan fiske frem til tolv. Uansett litt uflex at det ikke har blitt monstermalle, men med vanskelige forhold er det heller ikke bare aa lempe. Alle har faatt fisk og er sikkert godt rusta med informasjon til neste forsoek. Ble det noe karpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man kommet tilbake til moderlandet... Som en slaget mann ;)

Det er vel abre en ting som er sikkert, og det er at jeg SKAL tilbake. (Jo snarere jo bedre)

Turen og selskapet var fantastisk! Bare så synd at fisket var heller trått, og ta eneste mann uten skikkelig fisk var meg :angry2:

Legger ut ett par teasere....

1305200619050413WK1QTMNx3V.jpg?70

swimmen hvor Rolf og Asmund fikk sine fisk... samt engelsmennas på 90 kg !

13052006190504p731ci2AxHne.jpg?1

Turens beste fisk for min del.. karpe på 7,3 kg (franske boilieskarper, eat your heart out!)

1305200619050486Q9gUCpgv2c.jpg?1

..og her er en liten teaser av malla til Asmund

PS: Fra og med NÅ, så holder du kjeft om fighteregenskapene til malle Flemming! Jeg har nå sett voksne folk på over 100 kg holde på å bli dratt på elva av malle !

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vra oss ja... landa vel rundt 15.50 ja... og en halvtime etter så var vi ute :P

Og Sollien, neste gang blir det. Må bare finne ut av om det blir neste sommer eller allerede i høst!

Når er det du flytter ?

Var dere på gardermoen idag rundt 16.00 tiden? Så det ramla ut 3-4 fiskere med bazookaer fra utland ankomsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endelig tilbake, og lengter allerede ned igjenn til Ebro og Segre....

Får følge opp Thors teaser med noen bilder av "Drømmefisken" :)

5491_s.jpg

Malla var ualminnelig feit! 3 cm lenger enn Rune sin og 10 kg tyngre...

5492_s.jpg

Sånn ser ei STOR malle ut :D

5493_s.jpg

Nanna.......

5494_s.jpg

Så glad er mann etter en slik opplevelse.. :D

5495_s.jpg

Er nok ikke siste gangen vi har dyppa snøret der nede...holder på å bearbeide kona for neste gang allerede :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jøje meg!

Det var en glad gutt! Fine bilder, diger fisk, også fikk du deg jo et deilig nattbad også! Gratla og hurra etter alle kunstens regler. Jeg bøyer meg i tastaturet.

Er også gledelig å se ekte fiskeglede som på det siste bildet. tenker du fløy en stund etter den fighten ja... Skjelven på hånda fremdeles eller?

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.