Gå til innhold
Fiskersiden

Ebro-oppdateringer MAi 06


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:( Snakka nettopp med Asse, det var stille på nattfronten føreløpig, men ett og anna nappet på karpestengene. Thor fiska med 3 stenger etter malle, men mangler framleis det utløysande runnet. I morgon skal dei igjenn fiska med guide på det strekket dei hadde suksess med igår, men denne gangen på dagtid. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mallestengene mine er satt ut for kvelden, Thor ligger på køyen å slapper av, og satser alt på morgendagen.

mye flaggermus som går på linene og klirrer i bjellene gjør kveldsfisket ganske underholdene :-)

ellers er det et yrende fugleliv her, samt firfisler, gekkoer, og snoker og mange rare insekter/biller.

Tror nok at dette blir en årvis tur...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var alle 8 mallestengene satt ut og Thor er klar som ett egg.

engelskmennene som overtok swimmen og guiden landet en malle på 225 og 80kg på kvelden...

Det hadde vært en spektakulær fight der malla hadd tatt knekken på snella under kampen...

(snella var en SHIMANO TEKOTA 700!!!...)

"Wery strong catfish" ifølge guiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles intet på meg, men de engelskmenna som guiden skulle hatt på kveldspasset trakk seg pga de hadde hatt bra karpefiske på dagen, og dermed skulle de fortsette med det. Så da har vi guiden også i kveld, på samme sted som leverte 50 og 80 kg fisker i går. Er fremdeles med godt mot. Fortsettelse følger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles intet på meg, men de engelskmenna som guiden skulle hatt på kveldspasset trakk seg pga de hadde hatt bra karpefiske på dagen, og dermed skulle de fortsette med det. Så da har vi guiden også i kveld, på samme sted som leverte 50 og 80 kg fisker i går. Er fremdeles med godt mot. Fortsettelse følger :-)

En bitteliten bit av meg flirer litt, resten ønsker deg lykke til

:D

Du har jo mye bra fiske igjen enda, og med ekstra tid md guiden på beste tiden av døgnet regner jeg med det tikker inn en ellevill SMS iløpte av kvelden :D

Thor drar en fin karpe mens de venter nå, 7.3kg og 80cm-det høres ut som en flott elvekarpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.