Gå til innhold
Fiskersiden

Sør-Rogaland treff - mai-06


Recommended Posts

Sild, nipigget og sik er det jeg er mest gira på da... og det var selvsagt fiskeforing jeg tenkte på, mat er ikke noe jeg er opptatt av... det kan du se på min nette figur :rolleyes:

Og så neste spørsmål: Hvordan fore inn sik og lagesild? Noen ideer så kom med dei.

Er det flytebrød til sørven?

Er vel ikke meldt "flytebrødvær", men det er jo unektelig det kjekkeste. Det var mye ender ute i dag, så eg brukte stort sett mais og mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mange er klar for en fin dag med fin fangst idag i Frøylandsvannet.

Jeg håper på store ørreter og noen sik og sørver. Nipigget stingsild har jeg ikke fått enda men den kommer vel idag:)

Er det noen grunn for att oppmøtested er i Njåskogen, og ikke på Kleppsiden av vannet? Kortere å gå, og dere kan kjøre helt til vannet med kanoene. (Ja, eg er litt lat :rolleyes: )

Jeg er enig med deg Karleif at det er bedre med klepp siden av vannet da det er lettere å komme inntil med bil og båt. Jeg kommer fra Tangen på Bryne siden jeg stiller opp ved klepp stasjon rundt kl 5.

Håper mange stiller for en fin fiskedag

Endret av marbury
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott treff! Været var flott, men de store fiskene uteble.

Men for min egen del må jeg si meg fornøyd, henta pakke på posten før jeg kjørte til Frølandsvannet. I pakken var det fluefiskeutstyr. Etter å ha fiske md sluk både vel og lenge, bestemte jeg meg for å få litt kastetrening på slutten av dagen/kvelden.

Lett var det ikke, men det ble kastetrening med bonus. Bonusen; ørret på 460 gram. Og dermed var jeg vel nesten hekta på fluefiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premien blei delt ut i dag til store protester fra KjetilL. Han ville hatt omveging. :) Makan til surmuling..

Ja, de 6 grammene som skilte de to fiskene skulle jeg likt å sett!! Skriflig klage i 9 eksemplarer er allerede oversendt pr telegram til hr. Davidsen og overdommer Lucy Smith! :angry:

Men jeg vant jo flueklassen suverent!! :P

Jeg kommer sterkt tilbake på piggvarr-treffet......

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskefritid

Flott treff! Været var flott, men de store fiskene uteble.

Men for min egen del må jeg si meg fornøyd, henta pakke på posten før jeg kjørte til Frølandsvannet. I pakken var det fluefiskeutstyr. Etter å ha fiske md sluk både vel og lenge, bestemte jeg meg for å få litt kastetrening på slutten av dagen/kvelden.

Lett var det ikke, men det ble kastetrening med bonus. Bonusen; ørret på 460 gram. Og dermed var jeg vel nesten hekta på fluefiske :D

SE DET!!! :P

Gratulerer så mye!

Håper første gang i sjøen går like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.