Gå til innhold
Fiskersiden

Tatoveringer


westside
 Share

Recommended Posts

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den var rå, blir sikkert knall når den er ferdig :)

Bak øret........................................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Den såg litt sint ut.. hehe

Er steinbitten en bli å hyggelig skapning da ?? ;)

Heller litt grim å lunefull steibitt enn en steinbitt med et KJEMPESMIL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med fare for å bli betraktet som en sur gammel gubbe (kanskje jeg har det ryktet allerede? :goodjob: ), men jeg sliter med å forstå hvorfor folk tatoverer seg. Vel, en liten diskret tatovering av en karpe, gjedde, kveite, eller hvilken art man foretrekker, på skulderen eller et annet egnet sted kan jeg forstå, men å dekke store deler av kroppen? Og dette er særlig besynderlig for det jo vitterlig koster ganske mye penger, midler som kunne vært brukt til fiskeutstyr eller fisketurer istedet...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

med fare for å bli betraktet som en sur gammel gubbe (kanskje jeg har det ryktet allerede? :) ), men jeg sliter med å forstå hvorfor folk tatoverer seg. Vel, en liten diskret tatovering av en karpe, gjedde, kveite, eller hvilken art man foretrekker, på skulderen eller et annet egnet sted kan jeg forstå, men å dekke store deler av kroppen? Og dette er særlig besynderlig for det jo vitterlig koster ganske mye penger, midler som kunne vært brukt til fiskeutstyr eller fisketurer istedet...! :D

Blir vel en form for besettelse når man har fått den første...

Minner, kunst, etc, etc..

Går å verker etter flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et fint sort/hvitt-portrett av meg selv du kan få låne som mal til neste Lars, elelr tar du utfordringen om denne på ryggen kanskje: http://www.flickr.com/photos/41756663@N08/4834377815/in/set-72157623018378789/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et fint sort/hvitt-portrett av meg selv du kan få låne som mal til neste Lars, elelr tar du utfordringen om denne på ryggen kanskje: http://www.flickr.com/photos/41756663@N08/4834377815/in/set-72157623018378789/

Gidder desverre ikke herme etter andre...

Solgte nettopp denne som tattoo-mal til Landsforeningen for Lesbiske og Homofile; 4987492545_043da8ac21_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Litt mer blekk:

Veldig bra. Har inntrykk at alle dine tatoveringer er one of a kind. Hvor henter du motivene?

Er også fascinert av tatoveringer og har foreløpig tatt èn. Det er et tribal anker på høyre skulder. Skal symbolisere min kjærlighet og forankring til havet.

Leter stadig etter motiv for neste tatovering og det må også ha noe med havet og fiske å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra. Har inntrykk at alle dine tatoveringer er one of a kind. Hvor henter du motivene?

Prøver og tenke alternativt samt ting som jeg kan forbinde meg med. Steinbit: slimete og jævlig, vanskelig og holde fast, samt stor i kjeften :)

Nå skal alt bindes sammen til ei tatovering, og da bør de ha en viss sammenheng. Vil at tatoveringene skal være realistiske, selv om neste steg kan tøye grensene litt :D

Tatoveringer bør uansett ikke være noe man gjør på impuls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver og tenke alternativt samt ting som jeg kan forbinde meg med. Steinbit: slimete og jævlig, vanskelig og holde fast, samt stor i kjeften :o

Nå skal alt bindes sammen til ei tatovering, og da bør de ha en viss sammenheng. Vil at tatoveringene skal være realistiske, selv om neste steg kan tøye grensene litt :)

Tatoveringer bør uansett ikke være noe man gjør på impuls.

Dumb enough to bite and hold fast on anything put in front of them, often bleeding and unconscious on the deck of a boat... have you really thought this through Vilhelm?

Second that about impulse... got 2 tribal bits from when I was 18 and another bit I got done whilst drunk in the back of a bar in Thailand that I would like rid of!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.