Gå til innhold
Fiskersiden

Den store slanketråden


Daggers
 Share

Recommended Posts

fra 102,5kg 7/8 - 95kg 11/9

7,5kg lettere.

har kuttet ut mat etter kl 20,pølser på benser`n og har overtatt 1 stk boarder collie som heter birk.

Har ruslet 2 turer i dag.

spiser like godt som vanlig(1/2kylling,1/2l H-melk til frokost) Light mat er no dritt,som alle folk med sunn fornuft bør holde seg langt unna. :D

edit rablefeil

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Syntes du dette var riktig tidspunkt å rippe opp i dette på da Daniel???? Siden jeg startet tråden, så kan hvertfall jeg svare. Det er vel galt å si at det har gått bra, har ihvertfall ikke gått mer opp i vekt, og har muligens bytte ut litt spekk med muskler. Har vært flink til å trene, men har desverre ikke gått ned slik jeg hadde som målsetting. Syntes denne tråden var bra til å begynne med, med det dabbet av etterhvert. Slike tilbakemeldinger som denne Daniel, skulle kommet med en gang. Det er med på å hente inn "slækk" og gi videre motivasjon, og noen å "STÅ TIL ANSVAR" andre enn enn selv. Men nå er det jo snart nytt år, med nye sunne forsetter :) Og jeg er klar for å fortsette tråden jeg.... Untatt i jula da.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre!

Er vel litt værre nå i jula ja, men hovedmålet er vel å ikke gå opp ihvertfall...?

Personlig synes jeg det er lettere å komme seg på trenig å være mer motivert på nyåret. Da begynner man å se frem mot vår og sommer, og det er lettere å sette seg mål man kan klare.

Drar til Thailand 16 feb, og har et mål om å gå ned fra ca 88kj til ca 84kj og samtidig få litt mer muskler.

Savner snøen til å gå på langrenn på :) håper den kommer snart. Synes å gå en tur i skogen/lysløypa er langt bedre enn å slite på den jæ&%¤& tredemølla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 102,5-94kg :) =8,5kg. Grei vekt som jeg trives med. Gleder meg vanvittig til jula!

Juleøl fra polet,surkål m ribbefett+tilbehør og herlig riskrem til dessert :P

Namenam.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Jeg nådde maks for 3 uker siden, da var jeg 108 :)

Nå skal jeg holde (kanskje litt ned?) den vekten til etter nyttår om jeg klarer-så er målsetningen 98 (ned 10kg) innen sommeren.... skal poste her da :lol:

Hvordan går det med folket? Jeg nådde en ny topp litt uti januar, da vippa jeg mellom 109 og 110kg... etter det har det pga operasjon++blitt litt slakkt med trening så har mistet litt muskelmasse-og endel fett :)

Pr.d.d på 100kg blank, dvs ned 9-10kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hele Team Fløyfisk er inne i en forvandling. Selv gikk eg ned 10 kilo på relativt kort tid pga. mistrivsel på jobb :) Nå har eg fått meg ny jobb, og vekta har stabilisert seg...

Øystein og Kim: Selv om dere har tatt av noen kilo er dere fortsatt tunge å snakke med :lol:

Endret av Karleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kan rapportere om 93kg i juli og 86 nuh.

Har "spist meg ned" 7kg. Null trim foruten fluekasting og å være på en sjelden fisketur, MEN har tatt opp frokostspising etter sikkert 5 års fravær samt spiser oftere, men mindre pr gang og vips minus 7 kg. Kan være et godt tips til andre antakelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreosot mener du vel? Har blitt en del skummel bålbrenning ;-)

Og hårlengden er igrunn tilbake, hadde bare ryddet opp litt til laksefiske. Er tilbake på havabbor og meitekjøret nuh og da er det langt-hår-taktikk igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.