Gå til innhold
Fiskersiden

Steenson planerboard


fiskebaronen
 Share

Recommended Posts

Eg skal kjøpe meg to planerboard. Såg på nettet at olssonfiske selger stennson pulkan (kopi av mariestadpulkan som minner om grizzly). Er det nokon som kjenner til denne? Prisen var den halve av grizzly.

THIIIILEEE!!!!!!!!!!...svar her da mann...du har sånne pulker...har du brukt de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treng eg forresten noko anna ekstrautstyr enn planerboard line for å få planerboardet til å gå skikkeleg? Er det berre å feste lina rett på planerboardet, eller må eg kjøpe noko spesialutstyr for å feste det? Har tenkt å bruke 1,20mm sene. Er det ulemper med line med minne? Bør eg heller gå for ei line som det ikkje er minne i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger bare et kraftig sluklås mellom lina og planerboardet.

Stiv sene skaper problemer, den flyr av planersnella, spesiellt hvis du har ei grunn snelle. Fikk tak i noe Sufix 1.20 fra trolling.no som fungerer bra, men den var dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stiv sene funjer bra...sufix dritten er ikke slitesterkt overflate på...får bare klyppene til å lugge og sette seg....nei takke meg,...stiv line eller som thile sier..BT flaggermus line er godt nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal jo også til med planerboard, har liggende 2 ruller med Cannon line til dyprigg, disse kan vel brukes som line til planeboard ? noen som har formening om dette?

edit: jeg tok feil her, det er cabelas sin line jeg snakker om den kan sees her

Endret av ovejan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stiv sene funjer bra...sufix dritten er ikke slitesterkt overflate på...får bare klyppene til å lugge og sette seg....nei takke meg,...stiv line eller som thile sier..BT flaggermus line er godt nok

Ikke stiv sene sammen med drittsnellene til Topp Fritid i hverfall, det blir bare kaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.