Gå til innhold
Fiskersiden

Nytt delforum - Jerkfiske


 Share

Recommended Posts

Vi smeller til og åpner et nytt delforum - Jerkfiske. Som dere vil se har vi forsøkt å flytte tråder som allerede sorterer under kategoriene for det forumet over, men det er selvsagt fort gjort å misse en tråd eller to. Fint om dere brukerne kunne bruke knappen det står Rapport! på og gitt moderatorene beskjed om at en tråd burde flyttes til Jerkforumet om dere kommer over noen.

Som dere også vil se så har vi laget en prioritert tråd hvor man kan legge link til fangstrapporter der jerking har vært metode. På den måten vil man kunne finne relevante rapporter, noe vi synes er viktig i delforumets startfase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde delt inn meitefiske i to kategorier: meite ferskvann og meite saltvann. Flere som er opptatt av dette enn jerk er jeg rimelig sikker på!

Om du kikker litt oppover så ser det lovende ut for det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RexHunt

Jeg ønsker meg trekkspill-forum, et skokrem-forum hadde også vært ønskelig.

Og hvorfor ikke speiderkniv-forum, halogenpære-forum, gardin-forum, venstrehendt-forum og har-hytte-på-fjellet-men-vil-selge-den-og-kjøpe-hytte-ved-sjøen-forum.

Det hadde vært noe det!

Til deg som ble litt irritert nå: Dette var en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.