Gå til innhold
Fiskersiden

Forslag til Vestlandstreff 2007


 Share

Recommended Posts

da er det bare å melde seg på når den tid kommer Stian. btw eg må ta turen oppom ein dag å se på den havålplassen me preika om :lol:

Mer preik om havål? Fisk mann, fisk! Snart er det for sent vet du...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har just fått snusen i to nye plasser. Men de ligger såpass vanskelig til at en fisketur blir et stort prosjekt, evt må en bruke båt.

Hvorfor sier du for sent? Når prøvde dere plassene i bergensområdet? Om det er for sent eller ikke kommer vel kanskje litt an på temperatur og dybde på fiskeplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier du for sent? Når prøvde dere plassene i bergensområdet? Om det er for sent eller ikke kommer vel kanskje litt an på temperatur og dybde på fiskeplassen.

Tenkte på for sent for deg. Ikke for fisken. Fjolsa nord for Bergen har jo bevist at ålen er bitevillig for tiden. Mulig jeg blander totalt, men hadde ikke du plantet et frø? Samme som å si nei takk til fremtidige fisketurer det.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på for sent for deg. Ikke for fisken. Fjolsa nord for Bergen har jo bevist at ålen er bitevillig for tiden. Mulig jeg blander totalt, men hadde ikke du plantet et frø? Samme som å si nei takk til fremtidige fisketurer det.

Mvh Oz

Ah sånn å forstå! joda må vel klare å få meg noen turer før juli :) og hva som skjer etter den tid får tiden vise :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah sånn å forstå! joda må vel klare å få meg noen turer før juli :) og hva som skjer etter den tid får tiden vise :D

Slapp av, det blir nok tid. Ingen grunn til panikk :D

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir påmelding til treffet om kort tid. Deltaker vil anses som påmeldt når betaling er registrert på konto.

Pris: 450kr som altså dekker overnatting, konkurranser og agnfisk

Barn/unge under 18år: betaler kr 200,-

Båtførere som har båt som tar 2 fiskere+fiskende skipper og stiller med båt 2dager får også over 50% rabatt dvs 200kr også for de.

baardsen.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er ikke ille, særlig når det også dekker agnfisk. Hva slags frosne arter kjøps inn? Er det selvplukk fra fryser på camp, eller har dere planlagt en annen løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.