Gå til innhold
Fiskersiden

Jippi!


Audun
 Share

Recommended Posts

Nå skal ikke jeg uttale meg bastant, for jeg er ikke 100% sikker på hva Audun har for utrustning, men tipper jeg rett er største blender på 17 - 40objektivet 4, og på 100mmern 2,8.

Jeg tror det dreier seg om denne og denne.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå skal ikke jeg uttale meg bastant, for jeg er ikke 100% sikker på hva Audun har for utrustning, men tipper jeg rett er største blender på 17 - 40objektivet 4, og på 100mmern 2,8.

Jeg tror det dreier seg om denne og denne.

Mvh Oz

Det stemmer Åsmund, og jeg bruker alltid vanlig selvutløser, Espen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Spiller det egentlig noen rolle, Thor?

Det er en uskreven regel om at man ikke skal gjenopplive gamle tråder, noen forumer har den skriftlig, og et forum hvor jeg prøvd å poste svar på en 3 mnd. gammel tråd så fikk jeg ikke gjort det i det hele tatt, fikk bare automatisk beskjed om å ikke gjenopplive en gammel tråd men heller lage en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tråden først er dratt opp igjen ser jeg ikke noe problem med at andre som ikke ahr vært aktiv i den før kommer med innlegg.

I utgangspunktet er det ikke ønskelig å dra opp gamle tråder, samtidig kan det av og til være bedre å stille nye spm i en eksisterende tråd enn å starte nye hvis de omhandler det samme. Men å dra frem gamle tråder for å si "fin fisk" og denslags er ikke ønskelig, men nye brukere får selvsgat litt slingringsmonn.

Og som Ståle sier-dette er en flott og lærerik rapport!

Unyttige tråder sletter vi jevnt og trutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.