Gå til innhold
Fiskersiden

Blanketur etter lake


Jørgen
 Share

Recommended Posts

Kjapt fortalt, ingen lake på land for noen av oss. Men en trivelig tur som ble litt kald utover kvelden. Dagens moro var at den venstre foten til Espen hadde sovnet etter å ha sittet i samme stilling i kanoen i 4 timer, og gutten måtte rulle litt rund på brygga før han kunne reise seg igjen :)

Her et bilde av guiden, det var da jeg kom til å tenke på at han muligens hadde tatt meg med ut i mørket for å drepe meg :blink:

12201_s.jpg

Takk for turen, du har ikke tilfeldigvis funnet en lommebok i tilhengern din?

Edit: bytta bilde da Espen's variant var mye skumlere...

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for øvrig kaldt nok vann til at det begynner å bli bra lakeaction i Glomma også nå - vi fikk 5 stk på land (ingen store) i kveld, men sleit med krokinga og hadde veldig mye smånapping... Dessuten begynner noen av lakene å få litt mage også, så da er de kommet skikkelig i gang med matinntaket også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja - jeg gjorde i hvertfall en liten innsats for at Jørgen skulle få en "interessant tur" og også forhåpentlig notert lake som art, men det ville seg bare ikke. Kan ikke akkurat skylde på Jørgen heller da det har blitt lake på både samme plass og med samme taktikk tidligere.

Det hjalp nok ikke spesielt på humøret til Jørgen at jeg nynnet notorisk og etterhvert panisk på denne ettersom som mørket senket seg: http://www.youtube.com/watch?v=un05SJ4-s64

Syntes jeg hørte mer et lettelsens sukk enn bekymring da jeg ikke kunne stå på den ene foten da vi kom oss ut av kanoen utpå natten.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.