Gå til innhold
Fiskersiden

Nå har jeg sett det også...


Jarl Fr.
 Share

Recommended Posts

Jeg har smakt Ørretpølse! Kjøpte en i brød da jeg var på Harrfestivalen tidlig i høst. Jeg kjøper nok ikke fler for å si det sånn...

elPerro

Kanskje storlaksen liker dem. Slike doggmark hadde vært noe for 20-kilosen. Fin erstatning for GULP i Trønderelvene - hvis de da ikke har kunstig skinn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy!

Marsipanpølsene har jo kommet i butikken nå...

Med deilig sjokoladetrekk er det liksom ingen tvil på hvilken jeg velger.

(dessuten smaker den best uten tilbehør som jeg da slipper å kjøpe)

Men grisen er alltid bedre. Foretrekker ellers faktisk påskemarsipanen. De digre, tjukke egga med sjokolade og strø på.... Damn, det er digg det!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men best er januar!!! For da er det to for en!!!

hehe... Har en fiskekompis som er ekstremt glad i tilbud... Sunnmøring... Han har sekken full av julestrømper, julemarsipan og andre julegodter på skogseidturer til langt uti april... Det var tilbud, må vite...

Her for et par år siden hadde han sågar (oi, ikke ofte det ordet dukker opp i mine innlegg gett!) med seg en svær kong håkon-konfekt... Tilbud.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig enig i at grisen er bedre enn pølsa og at kolibriegget er toppen av lykke.

Men når det er sagt er det alltid mulig (i hvertfall for meg) og spise MEST av pølsene.

(ellers gleder det meg at "sågar" dukker opp i innleggene dine Oz, språket vårt er rikt og bør brukes mer variert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(ellers gleder det meg at "sågar" dukker opp i innleggene dine Oz, språket vårt er rikt og bør brukes mer variert)

Jeg vet. Hjertet mitt hoppet av lykke da jeg så det stå der, svart på hvitt! (Mulig det var pga noe for mye i kaffe, men jeg setter en knapp på "sågar".)

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Faan ass - føler meg skikkelig rævkjørt av mediefolka. Lot meg lure til å kjøpe en pakke med laksepølser i sjappa i dag - sneipen må jo få smake annen fisk enn makrell i tomat også. Men så var jeg så dum at jeg lot meg friste til en liten smak - de så jo så delikate ut der de lå i sin flotte innpakning.... men den gang ei. Fisk har ingenting i pølser å gjøre - og dere trenger ikke betale 50 kroner for å få fastslått noe dere vet innerst inne alle mann.

Alt gikk til kloakkfolka på Bekkelaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.