Gå til innhold
Fiskersiden

4 1/2 time til avreise, "Bergen! here we comes!"


kim andre
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er de på conger og skateplassen? Skate bør jo komme opp iallefall. Til og meg jeg klarte jo det :)

De er der ja. Sitter på svaberget på venstresida nå. Planen er såvidt jeg vet å bevege seg bortover mot tuppen av moloen om noen timer. Ser ut til at det siger inn endel andre arter der og nå, men skatene bør definitivt være innen rekkevidde. Spennende å se om noen av dem klarer å lure opp en havål og... Krysser fingrene og forbanner de toskene som fant ut at det var en god ide å ha åpent på søndagene før jul...

Mvh Oz

Endret av Oz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for de som bor i 10manns kollektiv og skal på jobb kl.07 i morgen :) nåde de som kjører nachpiel i natt :)

Kjempemorsomt at det blir både perser og nye arter for søringene!!

Med kaffe og kviklunch holder de vel ut noen timer til, og drar i land en congertass...??

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et skikkelig fiske de driver oppe i det høye Bergen :)

Grattis med mus Kim Andre', og Hunter, går det ikke ann å spjelke ryggen litt da?

Hva med et armeringsjern..... :):D (mobbing på høyt plan ;) )

Moro at de drar nye arter og perser i et sett. Jeg er helt sjuk på å hive meg i bilen og sette kursen mot Congerland.

Ola: Tar du jobben?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de gitt seg.....

regnet og vinden gjorde at de trakk seg glade og fornøyde tilbake <_<:)

De er no på veg til Stord, der de skal overnatta hos svigermor til Øystein. Ryktene går at ho har kveldsen klar til de når de dukker opp i halv ett tida :):)

Så får vi håpa de er sultne.... :D

Så det kommer nok ikkje nye rapporter ikveld...

De har hatt ein kjempetur!! Humøret på topp, om enn litt trøtte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd vind og regn "spolerte" denne kvelden. Hadde håpet de skulle få med seg både Conger og Skate før de ga seg.

Men jeg tipper alle sammen er fornøyd med turen uansett. Forøvrig må jeg få takke for noen hyggelige timer sammen med dere på Bontelabo fredag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

Da var gjengen fra Stavanger, Sandnes og Hommersåk tilbake igjen ja.... Synd vi måtte gi oss noe før planlagt, men med nye arter og perser på alle mann er vi stålende fornøyd..

Må få bruke anledningen til å takke Bergensmafian (Oz, Hunter, Gone_Fishing Herr og Fru Rønsingen) for topp guiding og hyggelig bekjentskap. :)

Takke Herr og Fru Rønsingen for topp gjestrihet som ga oss en god natt søvn og et godt måltid. Ikke aøøe som ville tatt inn tre ille luktende Rogalendinger.. (Østlendinger).. :D

Og sist men ikke minst må jeg takke TruttaKiller (med Kone) som hadde lagd Pizza til oss....

Dette har hvert en kjempe tur og det blir nok ikke så alt for lenge til vi kommer oppover igjen..

Blir å legge seg på sofan, kommer en utfyllende rapport etter hvert...

SOVE..

Oyyyy holdt på å glemme, må få takke svigers til Øystein som tok oss inn for i natt..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.