Gå til innhold
Fiskersiden

4 1/2 time til avreise, "Bergen! here we comes!"


kim andre
 Share

Recommended Posts

da reiser vi strax nordover til museland!

planen er havmus, skate, hågjel og stor pigghå.

bonusmål er selvsagt havål, brosme, paddetorsk og nye perser på diverse torsk, lange , sei osv

hvis en av oss klarer å lure ei mus, skate eller havål, regnes turen som meget vellykket....

guidene stiller som vanlig opp på direkten: Rønsingen, Åsmund og truttakiller. i tillegg håper vi på å treffe resten av gjengen der oppe... :( (Hunter, Gone Fishing....)

har et par på FS som oppdaterer via mobil hvis vi skulle være veldig heldige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, da er vi snart klare for avreise... Bare arbeidsdagen snart er over, dagen går ikke akkurat kjapere med data kræsj heller... Skulle nok ha tatt den fri dagen Kim :( ....

Men det skal bli bra å hilse på den suksessrike gjengen fra Bergen, som har hvert en stor insperasjons kilde for en ny oppstartet kyst meiter....

Satser på noen bra fangster... Blir det tatt ei Skate, havål eller havmus fra en av oss bør vi vel si oss rimelig fornøyde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vi snart klare for avreise... Bare arbeidsdagen snart er over, dagen går ikke akkurat kjapere med data kræsj heller... Skulle nok ha tatt den fri dagen Kim :( ....

Men det skal bli bra å hilse på den suksessrike gjengen fra Bergen, som har hvert en stor insperasjons kilde for en ny oppstartet kyst meiter....

Satser på noen bra fangster... Blir det tatt ei Skate, havål eller havmus fra en av oss bør vi vel si oss rimelig fornøyde...

Ja nå begynner det og nærme seg med stormskritt B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veeeeeldig gøy ut!!!!! Har tenkt meg en tur til bergen til neste år for og prøve lykken, får håpe jeg kan får litt assistanse fra gutta som kan det når jeg kommer en tur også :(

Blir desverre ikke noe fisking på meg i helga, reiser en tur til "Lasseland" så det beste jeg kan få ut av helgen er vel en pils med Lasse hvis jeg får lurt meg unna he he

GOD TUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo se om vi kan få til en liten sikgutsing, Runar. Ellers så høres en halvliter ikke dumt ut.

Har du pakka nok bait-elastic, Kim Andre? Hva med antipigghå-sirklene?

Gleder meg stort til å høre om de første fangstene, gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo se om vi kan få til en liten sikgutsing, Runar. Ellers så høres en halvliter ikke dumt ut.

Har du pakka nok bait-elastic, Kim Andre? Hva med antipigghå-sirklene?

Gleder meg stort til å høre om de første fangstene, gutta!

anti pigghåkrokene fra mustad får seg et forsøk hvis det blir fiske på bontelabo, ser da om det kanskej må være pigghå over tre kilo før de krokes skikkelig....

elastic har jeg nok av, flere forskjellige typer. det eneste som mangler er noen flere kroker, skulle vært i postkassa denne uka, men de er visst blitt lit forsinket :(

stopper innom Stord og sjekker sjappa der, mulig de har noen Ownerkroker..... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Monika... Hva skal du i helgen nå da?

;)

Hei Trym :-)

Nei, når mannen reiser på fisketur, blir eg heima og vasker hus fra golv til tak....hehe, neida.

Har ikkje de store planane. Finne på noko kjekt med gutten vår, og kanskje finna på noko med Silje, dama til Øystein.

Så får vi følga med og se om det blir mus på Kim i Bergen :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.