Gå til innhold
Fiskersiden

Skal bytte navn


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

Har bestemt meg for å ikke lenger bruke mitt virkelige navn som brukernavn på forumet lenger. Det er dumt at alt tøyset jeg skriver blir koblet direkte til meg, så nå skal jeg snart endre navn. I stedet for Gabrielsen skal jeg altså kalle meg noe slikt som "Brønntisseren", Rykkpilken", "Lystergaffelen", "Gyrobæreren", eller et annet velklingende og vakkert navn.

Planen er å kalle meg noe som ikke er så bra først, også først endre det til noe positivt når jeg har nådd følgende mål:

10 nye perser, flueperser eller nye arter. Gjeldende fra det øyeblikk jeg har endret navn!

Etter det kan jeg kalle meg noe positivt, slik som Drammenselvalaksen, tubeflua eller noe sånt.

Forslag til navn? Snørrgjørsen er opptatt - ellers er jo det veldig bra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dette er en spøk antar jeg

Nei, tenker seriøst på det. Nå kommer jo trådene og svarene mine opp når folk googler meg, kaller jeg meg noe annet gjør de jo ikke det.

Det med "brønntisser" er spøk. Vil jo ikke kalle meg noe slikt :)

Men det å ha et navn fram til jeg har nådd målet om 10 nye perser også endre igjen da, synes jeg kan være litt morsomt. Kommer nok forresten til å ta en evighet. Blir ikke mye perser av å fiske ørret i Lillomarka og gjedde i Syverudtjern :lol:

Duggmarken var forresten et kjempegodt forslag! Både positivt og negativt på en gang + at jeg kan supplere med et vakkert duggmarkbilde som avatar :)

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du ser selv gabrielsen at vi kan ikke tillate slik bytting av nick. Forumet ville blitt helt umulig å bruke dersom brukerne ikke holdt seg til et nick. Vi har i noen få tilfeller godtatt endring hvor en har angret på "impulsnicket" en valgte ved registrering. Det er også noen få som har laget seg nye nick, noe vi i de fleste tilfellene har latt passere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å ikke lenger bruke mitt virkelige navn som brukernavn på forumet lenger. Det er dumt at alt tøyset jeg skriver blir koblet direkte til meg, så nå skal jeg snart endre navn. I stedet for Gabrielsen skal jeg altså kalle meg noe slikt som "Brønntisseren", Rykkpilken", "Lystergaffelen", "Gyrobæreren", eller et annet velklingende og vakkert navn.

Planen er å kalle meg noe som ikke er så bra først, også først endre det til noe positivt når jeg har nådd følgende mål:

10 nye perser, flueperser eller nye arter. Gjeldende fra det øyeblikk jeg har endret navn!

Etter det kan jeg kalle meg noe positivt, slik som Drammenselvalaksen, tubeflua eller noe sånt.

Forslag til navn? Snørrgjørsen er opptatt - ellers er jo det veldig bra :lol:

Når du skriver bytte til noe "positivt"... da mener du ikke tilbake til Gabrielsen?

Jeg ikke utelukkende positivt innstilt til planen din sånn med engang, men admin (og evnt. mods) kan sikkert ta en diskusjon på om dette er noe vi hjelper deg med.

Det hele kommer ann på om andre syns planen din er god og ønsker å kopiere den... Det vil vi ikke tillate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke klar over at navnebytte skulle være så problematisk. Det er jo svært mange her inne som har byttet navn - eller kanskje de bare har blitt "nye" brukere?

Hvis det lager så mye problemer å bytte navn to ganger kan jeg nøye meg med et navnebytte. Målet om ti nye perser kan jeg finne en annen måte å markere når er nådd :lol:

Gabbe synes jeg klinger dårlig - ellers hadde det vært et godt forslag. Vet at enkelte her inne har forsøkt å gjøre det til et kallenavn på meg, men jeg greier ikke helt å bli venner med det navnet :)

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal ha litt cred for orginalitet... :)

(dermed er jeg ikke utelukkende negativ til dette heller)

Men det blir uholdbart om "alle" skal bytte nick mange ganger.

Ditt ønske om å bytte vekk fre Gabrielsen med dine begrunnelser er helt klart svelgbart (i hvert fall i mine øyne), det er først når du snakker om "noe som ikke er så bra først, også først endre det til noe positivt " jeg rynker litt på nesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jeg forsto Duggmarken (ex Gabrielsen) slik at han ville ha litt ekstra drahjelp for å fiske mer... om DET er nødvendig er vel kanskje heller en annen sak..(På den måten vil det ekle navnet gi ham et behov for å oppnå målene for å "premieres" med noe hyggeligere navn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabbe synes jeg klinger dårlig - ellers hadde det vært et godt forslag. Vet at enkelte her inne har forsøkt å gjøre det til et kallenavn på meg, men jeg greier ikke helt å bli venner med det navnet ;)

Du har ikke noe valg du har alt det kallenavnet. :D Ikke vanskelig å forholde seg blant folk heller. En god del andre navn folk hadde reagert rart på. :)

Du nok bare venne deg til det. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett Laksefiskeren, men skjønner at det blir litt vrient. Så da blir svaret på Tryms siste spørsmål JA

Naaa... det var det der med orginalitet da... syns jo tanken og ideèn var litt sånn morsom.

Så mulig en diskusjon i adm gruppa er på sin plass.

OM det tillates må det i så fall komme en melding fra adm om at dette tillates i et engangstilfelle.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.