Gå til innhold
Fiskersiden

diskusjon om fjerning av "jukse" tåden


Ginny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hver gang det er en opphetet diskusjon her inne så florerer det av innlegg fra den samme "gjengen". Er dette tilfeldig? Neppe. Her rotter man seg sammen og bare venter på en anledning til å angripe. Og det angripes over en lav sko. Jeg skal la være å nevne navn/nick, men det er et mønster her som jeg ikke liker.

Remy har gjort en tabbe, innrømmet og krøpet til korset. FS ved moderatorene har kommet med beklagelse. Er ikke det nok? Hva pokker er det noen av dere forventer? At de skal stille seg opp ved siden av hverandre og skyte seg?

Går det ikke an å ta det litt rolig nå? FS er for mange av oss (sammen med et annet forum) de eneste forumene hvor man treffer en så stor skare av folk med et dypt engasjement for sportsfiske. La ikke all denne dritten overskygge det.

Tenk litt over hvor mye positivt som blir en naturlig del av forumet. Treff av ymse slag, mange nye venner, mange nye måter å drive sportsfiske på. Hvor pokker er dere som skal fyre oppunder da? Jeg har ikke sett dere hverken på Landstreff, lokale treff eller hørt så forbanna mye om dere når ander FSere har vært på tur.

Men når det skal spyes ut edder og galle da er dere der med en jævla gang. Forstå det den som kan.

Jeg blir oppriktig lei meg når noen prøver å utelukkende lage faenskap. Dere vil sikkert forsvare dere med at det ikke er det som er hensikten. Men om dere klarer å overbevise meg og mange andre om det tviler jeg på.

Og så blir det nevnt at det diskuteres via MSN osv. Ja det gjør det nok begge veier, så ikke tro at det kun er det negative som blir omtalt via andre kanaler.

Noen velger (klokelig) nok å holde seg unna slike diskusjoner. Det finnes det sikkert mange grunner til. Noen velger å holde seg unna opphetete diskusjoner, men bidrar på en glimrende måte å formidle gode rapporter fra fisketurer osv. Andre gjør det stikk motsatte.

FS og SF har for meg betydd ufattelig mye, her har jeg truffet mengder av hyggelige folk, lært mye nyttig. Og dette skal ***** meg ikke noen få ødlegge for meg uten at jeg har fått sagt mitt.

Dest beste innlegget i debatten så langt..

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remy har svart for seg, og diskusjonen her på FS bør være avsluttet. Fatter egentlig ikke hva som skal være så morsomt med å lese den tråden gang på gang. Foruten att det er en vakker fisk der da. Remy har på lik linje som alle oss andre rett til å få tråder fjernet som man ikke har lyst skal ligge fremme i lyset i evig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - nå er det flere enn meg som har reagert på selektiv sletting av innlegg - til egen fordel. Men dette er utdebatert og bra ordsatt av både Fiskemannen, Bunker m.fl tidligere i tråden. Om jeg har et problem? Nei - ikke nå lenger. Sannheten er ute - og det var alt jeg ville ha ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar ikke denne saken videre, men siden jeg har vært av de mest aktive i denne tråden så føler jeg for å kommenter de sist tilkomne samt de som ikke har følgt helt med på dette.

Dette handler ikke om hva Remy gjorde, den saken er closed for lenge siden, det som er presisert flere ganger i denne tråden, er at det er måten modereringen skjer på som har skapt reaksjoner, det at tråden plutselig ble slettet uten videre.

Nå har forøvrig noen av moderatorene sagt med egne ord, at dette kunne vært gjort annerledes og beklaget dette. Da føler iallefall jeg har "budskapet" har trengt inn hos noen.

Hvorfor må det da "møres" på det som Remy gjorde o.s.v det er vel egentlig irrelevant for diskusjonen.

for min del så er dette emnet ferdig for denne gang, så sant det ikke dukker opp ytterligere kommentarer som jeg føler jeg må svare for :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.