Gå til innhold
Fiskersiden

diskusjon om fjerning av "jukse" tåden


Ginny
 Share

Recommended Posts

Hvor er resten av dette innlegget da? Mener det var masse støtterklæringer osv i denne tråden jeg, mulig jeg tar feil da?

Edit av Espen: Giny refererer til denne tråden https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=20079 - resten av diskusjonen nedenfor er flyttet til denne tråden for å skille mellom diskusjoner som omhandler andre ting enn fangstene nevnt i rapporten og diskusjoner som omhandler noe helt annet. Endre som evt refererer til "denne tråden" mener også håyst annsynlig tråden jeg har linket til i dene editen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er resten av dette innlegget da? Mener det var masse støtterklæringer osv i denne tråden jeg, mulig jeg tar feil da?

Mange innlegg som har blitt fjernet fra denne tråden ja.

Sendte PM til redaktøren i går ang. dette.

Dette skulle han sjekke opp og komme med tilbakemelding om.

Det kan uansett ikke være så lenge siden dette har blitt gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dette er den tråden med fangstrapporter, spekulasjoner, innrømmelser, ærklæringer i alle retninger o.s.v så har det blitt slettet en del av mine innlegg uten at jeg er informert om det :lol: er det mulig ? hvordan kan dette skje da ? Det skal vel ikke skje eller ?

?

dette må være feil, det kan vel ikke være riktig tråd siden Remy svarer slik ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden du, sutermann og ginny referer til het Fiske i September! Denne tråden (august) har blitt ryddet, av hvem er det for meg uvisst. Om noen har fortsatt stor interesse for saken kan de jo gå til hjemmesiden tom ole og diskutere den videre der! Jeg er ferdig med den, godtatt fallet og reist meg opp. De som ikke godtar det, ja, hva kan jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, svaret om hva som har skjedd med DENNE tråden er fortsatt uvisst, logger blir sjekket. Det som var her som har blitt fjernet ble ev flyttet til Fiske i September tråden. Dere blander sammen to tråder.

:blink:

når det gjelder denne tråden så regner vi med at det kommer et svar når loggene er sjekket :huh:

men fiske i September tråden da hvor er den blitt av ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

atig å se hvem som alltid slenger seg på slike tråden/diskusjoner og krever sin rett. Men rett skal være rett............... for det er viktig det. :blink:

Og så er det andre som legger inn fiskerapporter mm.......... noe mange kan ha glede av. :huh:

Hehe, artig formulert :P

Dog er det ikke alltid viktig å ha rett, men når et helt innlegg er borte (hvis det er det - jeg finner i alle fall ikke noe som heter Fiske i september) så er det jo synd at slik skjer uten at det kommenteres av adm/mod/red før sletting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

atig å se hvem som alltid slenger seg på slike tråden/diskusjoner og krever sin rett. Men rett skal være rett............... for det er viktig det. :blink:

Og så er det andre som legger inn fiskerapporter mm.......... noe mange kan ha glede av. :huh:

det er også artig å se hvem som alltid slenger på slike kommentarer når andre alltid henger seg på slike diskusjoner og krever sin rett. :P

det som jeg er opptatt av er at hver gang det stilles spørsmål angående modding / fjerning av innlegg o.s.v så blir det alltid sagt at vi skal få beskjed om dette. Det har skjedd mange ganger nå at dette ikke er blitt gjort.

forumbrukere kan lett bli oppfattet på en annen måte enn de fremlegger seg selv, når enkelte kan sitte i bakgrunn og modde / slette i det skjulte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, artig formulert :huh:

Dog er det ikke alltid viktig å ha rett, men når et helt innlegg er borte (hvis det er det - jeg finner i alle fall ikke noe som heter Fiske i september) så er det jo synd at slik skjer uten at det kommenteres av adm/mod/red før sletting.

er en film som heter "gamle grettende gubber" og den pleier å gå rett før jul.....................

Har man forlite å gjøre når man blir gammel, eller er det riktig at man ofte blir mere grinete etter som åra går :P:D

Nei da, rett skal være rett, innlegg skal være innlegg, tråd skal være tråd og den har å komme på plass,for jula varer ikke til påske................ :D

Nå stikker jeg å henter baita mine, så jeg får muligheten til å lage en ny fiskerapport, kanskje tittelen innholder fiske i august eller fiske i september, ikke vet jeg, det får tiden vise. B)

rett skal være rett altså........... :blink:

og jeg samarbeider bare med meg selv, så vet du det KIS B)

Nå ser det ut som de fleste er på plass eller mangler vi noen debatanter ??

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Remy skriver lenger oppe er september tråden fjernet.

Når brukere ønsker poster slettet pga de inneholder personlig informasjon eller annet de ikke vil ha på nettet gjør vi det, i dette tilfellet ble hele tråden fjernet.

Muligens burde det blitt gjort på en annen måte men gjort er gjort.

Det er ikke slettet innlegg i august tråden ifølge våre logger.

Ellers er jeg enig med Gabrielsen, men jeg kaller meg heller sær enn grinete. Og for det-som det meste annet-hjelper en tur ut i frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - bare for å konkretisere ovenfor alle de som sender PM til meg på SF, FS og andre steder:

Av x antall tusenvis av poster - så har den ene hvor Remy innrømmet juks og falsk innmelding av fisk blitt fjernet ved et uhell.

Bare for å korrigere-tråden er ikke fjernet ved et uhell. Det står helt tydelig 2 innlegg opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - bare for å konkretisere ovenfor alle de som sender PM til meg på SF, FS og andre steder:

Av x antall tusenvis av poster - så har den ene hvor Remy innrømmet juks og falsk innmelding av fisk blitt fjernet ved et uhell.

Morten *******, du lever enda på dette du. Og det må du jo få lov til. Om jeg ønsker å fjerne noe så har jeg rettigheter på det på lik linje med andre brukere. Falsk innmelding av fisk, tja, fusk med bruk av bilder fra tidligere fangst av samme fisk, ja. Og slutt å kverruler når det står tydelig at det ikke er fjernet med ett uhell. Så kan du sende dette på pm til alle disse som sender pm til deg her og andre steder. Hvor får du engasjementet fra? Energien og tiden? Har du virkelig ikke noe bedre å gjøre? Eller er du kanskje missunnelig for at jeg får så mye fisk, mens du ikke gjør det? :P Hva det enn er så er det ikke noe mer å hente i saken. Jeg har en pm fra deg der en avtale om at vi lar det ligge dødt og at vi holder oss unna hverandre. Er dette for vanskelig for deg? Kanskje begynner du å gå på grensen til hetsene?!? Og det tillates jo ikke...

Og sist men ikke minst, dette er en ærlig og redelig fangstrapport med fine fisk. Karpen bla er garantert den fineste karpen jeg har fått. Så slutt å forurens fangstrapporten med innleggene. Nå må det ryddes igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste poenget er at du har fjernet et innlegg hvor du innrømmer juks. Når noen påpeker dette svarer du med "?"

Vær en mann og stå for det du har gjort. Hadde du det så ville ikke så mange reagert heller. Og ja - jeg ville lagt saken død - hvis du hadde stått for det du hadde gjort - og ikke slettet alt i det skjulte.

Endret av Hoffa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.