Gå til innhold
Fiskersiden

Dette suger!!!


westside
 Share

Recommended Posts

Denne herlige nyttårsaften skal jeg tilbringe på mitt kjære arbeidssted Pronova Biocare fra 1900 ikveld (er på jobb nu) til 0700 imorgen tidlig, dette er første gang jeg må jobb en nyttårsaften - en aften jeg setter veldig høyt og vil helst tilbringe med venner, kjærste og bekjente som kommer hjem for julen fra langt og fjærn.

Så som en uttagerende sosial festdeltager som jeg er, så SUGER DETTE LEM!!!!!

Til alle dere som har fri og skal kose dere ikveld, ta en øl og en skål for meg oxo.

GODT NYTTÅR :D

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lett byttet julaften helgen mot nyttårs helgen når det gjelder jobbing, lett! Hadde seff vært en annen situasjon hvis jeg hadde hatt unger, men det drøyer jeg også lett :D Og til dere som sitter her på å glor på denne kvelden og har fri, ut med dere å go party like it's 1999! Ikke FS nå, det er ikke lov assa :P

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som storkoser seg idag. Sitter her alene og pilser. Eg skal dog ture bort til min søster/svoger og sitter der litt med svigersene deres.....blir sikkert party det og. :D:P

Edit: Glemte vist å nevne at eg har feber og er skamsyk. :P det hindrer meg ikke fra å ta noen pils nei.

Endret av FishingBUDDY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trøste deg med at dagen min har vært værre. Den startet kl.04 med oppkast og dette fortsatte fram til rundt kl.18, rundt 3-4ganger i timen. Må ha blitt matforgiftet eller noe. Nå har jeg sluttet, men feberen har overtatt. Det var den festen! Blir kvalitetstid hjemme alene i dag. Og du tjener i det minste penger :D

Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f å aktive dere er på nyttårsaften, helt rått. Leser igjennom og det er stygg mye innlegg fra kvelden og utover natten :) Gale mennesker

Jeg er unnskyldt pga. satt på jobben, men alle som hadde fri og drakk - gale mennesker ja hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.