Gå til innhold
Fiskersiden

Tidenes styggeste platecover...


Jørgen
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Kurt Arve har taket på platecover:

http://www.flomm.no/kurt/musikk.htm

Herre min skaper :

sakset fra hans hjemmesider.

KURT-ARVE WASHBURN

Kurt-Arve Washburn heter egentlig Kurt Arve Liabø, og ble født 2.februar 1971 i Bergen. Han vokste opp i Florø som den yngste av tre søsken. I 1976 kom bindestreken inn i navnet, som følge av en skrivefeil da mora hans skulle skrive navnet hans for han da han var 5 år. Dette ble senere artistnavnet hans fordi han i mange år trodde det skulle være slik. Kurt-Arve kommer fra en musikalsk familie. Kurt-Arve synger, spiller gitar og munnspill. Det sies også at han er den personen i Florø som har skrevet flest sanger. Mer enn 300 sanger uten å overdrive.Til tross for at han ikke skriver noter.

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Kurt-Arve legger ut mobilnummeret sitt på gjesteboka si, betyr det at jeg kan legge det ut her da ? Skulle mene det :

Hei, E!

Den enkleste måten å bestille CD er å ringe det nummeret som står nederst på siden eller skrive til den adressen som står nederst på siden og sende med ditt navn og din adresse og hvilken CD du ønsker å bestille.Da kan jeg sende den i oppkrav til deg.Jeg er mye ute og reiser så hvis du ikke får svar på telefonen, kan du prøve å ringe ********.

Edit: Nei.. selvom Kurt-Arve legger ut på sine sider, legger ICKE vi ut telefonnummer her.

Trym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er hele greia en godt gjennomført spøk eller så burde vel fyren ha vært beskyttet mot seg selv.

http://www.flomm.no/kurt/fasaden.htm

-Har Kurt-Arve noen fetish?

-Kurt-Arve tenner lett på jenter med briller, tannregulering, selebukse eller regntøy/oljebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det myyye bra humor på et lite sted :wub:;) Kurt-Arve har skrevet 300 sanger uten å ovrdrive, men han har et uendelig antall til hvor han legger litt på ;)

Oså tror jeg nok den sorte mand litt høyere opp her hadde rista et par ganger ekstra før han tok det coverbildet..Resultat av fri oppdragelse??

Mannen i den bokstavelig talt glimrende stalkerdressen, ligner mer på en levende flasher, burde hengt på slep i Østersjøen!

Endret av Sollien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i den bokstavelig talt glimrende stalkerdressen, ligner mer på en levende flasher, burde hengt på slep i Østersjøen!

Spørs om han ikke hadde skremt hver eneste laks ut av Østersjøen? :wub:;)

og btw, hvilken tråd. Det er stadig åpenbart at det er mange som burde vært MYE bedre beskyttet mot seg selv...! ;)

edit: etter å ha tenkt meg om måtte jeg slenge på en "MYE" i setningen over...

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.