Gå til innhold
Fiskersiden

Hvordan gikk festen? Epilog!!!


Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke, tror ikke jeg er den som husker mest den siste timen [ ;) ], men Gabrielsen og Laksefiskeren kom på knæra inn døra [ :) ]... hahaha... Erlend vaklet seg stille og rolig inn, ikke noe serlig full allerede halv syv. hahahaha.. En eller annen hadde spydd på dassen, og ihvertfall en person ble kastet ut fordi han var for full. Espen var på nippet til å ta wanaka dansen, og det sier sitt, Cato slo ned [8] før noen andre kuler i bilijard, Lak snakket usamenhengende om rare ting hele tiden, og cb kom aldri til poenget med hva som gjorde Norge bedre enn USA... hoho... Helge L snorket ikke denne gangen.... kommer med mer etter som hukommelsen kommer tilbake, eller kanskje noen andre husker litt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg ble vel rimelig kanukkas ja. Husker ikke ETT navn kontra ansikt eller ekte navn, bortsett fra de som jeg kjente fra før.

Kortterminalen på favvo babsjappa hadde konka, kebabsjappa lå en god omvei fra Villmarkshuset, men jeg SKULLE ha. Og det at jeg gidder å finne en minibank, for så å gå tilbake til babbsjappa, sier litt, det gjorde VISA kvitteringen i dag tidlig og. Babben har gjort comeback 3 ganger i dag...

Ang. personen som ble lempa så skulle Tæje å e få ham inn igjen, men han snøvla vel såpass at vi fikk lattis da vi skulle snakke ham inn igjen.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg drakk munkholm til det tøt ut øra og gikk over på kaffe til jeg ble koffein forgiftet......siden jeg måtte kjøre...noe jeg ikke var happy for men jeg kjørte 20 mil og stilte opp ihvertfal.

hvordan gikk det med Jon Ladolcevita og Mr Gabrielsen?? det var de jeg registrerte at de var rimelig på snurr!....sisit og ikke minst men kansje eldst Laskefikern...kosn gå d me dæ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dessverre bare en gjesteopptreden på meg[8D]. Var 1 tanke sliten etter å ha vært på Ullevål stadion og "forsa" fra klokka 15. Mista stemmen og skjønte hvilken vei det bar[xx(] Uff, ikke lett å bli gammel... Fikk ihvertfall hilst på noen av dere. Kommer sterkere igjen ved en senere anledning

Til Espen: Ta kontakt hvis du/dere vil gjøre alvor av det vi snakket om vedr. et forum for reparasjoner av sneller og samling av gammelt fiskeutstyr

Mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Flemms

Denne lørdagen ble i fuktigste laget for meg også, opptil flere sorte hull[ :) ], men jeg kom aldrig lenger en til Særp gitt!!!

Tar selvkritikk og kommer sterker tilbake neste gang!

Ble bare særp på meg også gett, men med et "stort sort hull", hehe.... Angsten den agnsten, når skal den avta......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remy dah!

du var god på snurr du også

folk begynte å bli bekymret når du begynte pratet ditt med vite gummistøvler med rosa elefanter etterfulgt av sånn femi gange

rofl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok......du var i farta skjønner jeg......du spørte faktisk hvorfor jeg hadde små ølglass og jeg svarte at jeg helte munkholm i dem

hele festen var bare ****gøy......siste spm til deg remy var om det ble en fest neste år også men det ville du ikke være med på..........skulle bli en før det!!

lukter jeg julebord????????nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.