Gå til innhold
Fiskersiden

Her kan vi spore av.... %¤%/¤%&¤#%!!!!!!!


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

Ja, bilen holdt akkurat inn til Båtplassen, nå er du i ditt ess eller hva OZ? HÆ? Årvåken og klar nå... Jeg bruker ihvertfall denne tråden til å ytykke frustrasjon over folk som hele tiden rakker ned på en politisk side og en gruppe mennesker som de ikke tilhører, har du et jævla problem med det så får du bare finne deg i det!

Ta deg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta deg sammen.

Ta deg sammen du, du farer opp av en liten bagatell, hvor totalt på en annen planet kan man være? Anyhow, orker ikke slite mer på tastaturet for din del

Så du skal få utrykke frustrasjon med å kalle andre folk for idioter, indirekte og direkte - men de som er frustrert over deg, nei de gir du advarsler ?

Makaløst !

ja, pass på hva du skriver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what goes around comes around, skal man hele tiden rope og skrike om at overforbruket er for stort, at man kjøper for store biler, for store båter, for store hytter etc, så får man finne seg i at man blir ledd av når man lider av konsekvensene.....

Så skjønner ikke hvorfor man er rasshøl da. De var aldrig i fare ut fra hva han skriver. Så big up too you to! Tulling

Skal virkelig ikke komme med personangrep på deg Remy... Men ut i fra innlegg du skriver og hvordan du utrykker deg, og at det nesten ser ut som at du så en mulighet til å hevne deg (på en fyr du ikke kjenner en gang)...Hallo rimelig mørkt. kanskje siden vi står på forskjellige politiske plattformer... Tja, blir jo nesten litt brydd jeg..

Hehehe lavmål Remy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal virkelig ikke komme med personangrep på deg Remy... Men ut i fra innlegg du skriver og hvordan du utrykker deg, og at det nesten ser ut som at du så en mulighet til å hevne deg (på en fyr du ikke kjenner en gang)...Hallo rimelig mørkt. kanskje siden vi står på forskjellige politiske plattformer... Tja, blir jo nesten litt brydd jeg..

Hehehe lavmål Remy

hvis du ser på det som en hevneaksjon, ja, så er jeg vel enig av deg, men var vel ikke ment som en hevne aksjon, men kan jo hende at du tror jeg er "ute" etter deg. Falt seg bare artig, alltid moro med motorstopp, end mer moro med en man har diskutert frem og tilbake med nettopp dette med luksus goder og hvor mye man ikke burde bruke på det, eller omvendt..

Ja, må tydligvis det når redaktør plutselig har bestemt seg for å bruke forumet som sin egen private tumleplass med nye og egne regler for seg selv...

stram deg opp nå, du er ute og kjører Thor. Regler står skrevet, ikke værre en det! Ikke jeg som bruker ord som ra#¤#¤" etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo dette et flott eksempel på liv og lære.

60 hk motor? Hvor gammel?

Hvor mye bruker den i timen?

Hvor stor båt har du?

Hadde du klart deg med mindre motor?

Jeg venter i spenning :lol:

Jeg skal faktisk bruke 2-3 minutter på å svare deg.

Klart jeg hadde klart meg med mindre motor, hadde klart meg uten båt også..

Båten er en 2003 Uttern S52, med 60 hk mariner. Litt usikker på hva den bruker i timen.

Men ut i fra hva familien ønsket å bruke en båt til, måtte vi ha såpass. Vi er 4 stk. Vi bruker den til fisking, vi bruker den til tube/wakeboard og til turer i skjærgården. Mest fisking. Men igjen.. Vår familie står ikke for noe overforbruk (dårlig med sydenturer og slikt, men det hender vi bruker båten en del om sommeren), ... Og til Potemkin og Remy... jeg har da alltid vært ærlig på hva jeg har (type bil og båt, men vi sykler på jobben begge to. Kjører i barnehagen, setter fra oss bilen hjemme og tar sykkelen) og det jeg har argumentert for sterkest her inne, er å utjevne forskjeller. jeg har aldri lagt skjul på at vi har det bra.. vi har det antageligvis for bra...Og jeg bruker store deler av tiden min på å faktisk gjøre en forskjell i hverdagen for at folk skal gjøre det bedre. Ja, jeg argumenterer for mine synspunkt her inne, men stort sett på ryddig måte, uten å rakke ned på folk

Edit: I tillegg legger jeg stemmen min til et parti som legger litt føringer for folk, i og med at jeg ikke tror at folk klarer det selv, med mindre det ikke er lønnsomt økonomisk.

Endret av Daggers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stram deg opp nå, du er ute og kjører Thor. Regler står skrevet, ikke værre en det! Ikek jeg som bruker ord som ra#¤#¤" etc

Så det er jeg som må stramme meg opp - Det er feil å kalle noen en rasist, og det er du som sitter på den eneste riktige definisjonen av en rasist - fint vi fikk oppklaring i dette Remy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk bruke 2-3 minutter på å svare deg.

Klart jeg hadde klart meg med mindre motor, hadde klart meg uten båt også..

Båten er en 2003 Uttern S52, med 60 hk mariner. Litt usikker på hva den bruker i timen.

Men ut i fra hva familien ønsket å bruke en båt til, måtte vi ha såpass. Vi er 4 stk. Vi bruker den til fisking, vi bruker den til tube/wakeboard og til turer i skjærgården. Mest fisking. Men igjen.. Vår familie står ikke for noe overforbruk (dårlig med sydenturer og slikt, men det hender vi bruker båten en del om sommeren), ... Og til Potemkin og Remy... jeg har da alltid vært ærlig på hva jeg har (type bil og båt, men vi sykler på jobben begge to. Kjører i barnehagen, setter fra oss bilen hjemme og tar sykkelen) og det jeg har argumentert for sterkest her inne, er å utjevne forskjeller. jeg har aldri lagt skjul på at vi har det bra.. vi har det antageligvis for bra...Og jeg bruker store deler av tiden min på å faktisk gjøre en forskjell i hverdagen for at folk skal gjøre det bedre. Ja, jeg argumenterer for mine synspunkt her inne, men stort sett på ryddig måte, uten å rakke ned på folk

Kan jeg foreslå sykkelvogn? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk bruke 2-3 minutter på å svare deg.

Klart jeg hadde klart meg med mindre motor, hadde klart meg uten båt også..

Båten er en 2003 Uttern S52, med 60 hk mariner. Litt usikker på hva den bruker i timen.

Men ut i fra hva familien ønsket å bruke en båt til, måtte vi ha såpass. Vi er 4 stk. Vi bruker den til fisking, vi bruker den til tube/wakeboard og til turer i skjærgården. Mest fisking. Men igjen.. Vår familie står ikke for noe overforbruk (dårlig med sydenturer og slikt, men det hender vi bruker båten en del om sommeren), ... Og til Potemkin og Remy... jeg har da alltid vært ærlig på hva jeg har (type bil og båt, men vi sykler på jobben begge to. Kjører i barnehagen, setter fra oss bilen hjemme og tar sykkelen) og det jeg har argumentert for sterkest her inne, er å utjevne forskjeller. jeg har aldri lagt skjul på at vi har det bra.. vi har det antageligvis for bra...Og jeg bruker store deler av tiden min på å faktisk gjøre en forskjell i hverdagen for at folk skal gjøre det bedre. Ja, jeg argumenterer for mine synspunkt her inne, men stort sett på ryddig måte, uten å rakke ned på folk

er vel ikke å rakke ned på deg fordi man ler av deg fordi du får motorstopp... Hadde en helt lik båt, helt lik motor, 4 takter? Fin båt, eneste elendige er at båten er for bred og flat i bunnen så den slår for mye i grov sjø. Ellers er det rart at en 4 takter fra 2003 stopper, HVIS servicer er gjort og bensinen er ren. Den bruker ikke mye i timen på marsfart

Så det er jeg som må stramme meg opp - Det er feil å kalle noen en rasist, og det er du som sitter på den eneste riktige definisjonen av en rasist - fint vi fikk oppklaring i dette Remy

Tok den med deg på msn, så føler ikke at jeg trenger å skrive ett 500 ords innlegg for å repetere hva som ble sagt av begge parter her. Hvis du syns det er ille å le av noen som får motorstopp, så er det vel det. Får bøye meg etter det. For du har nok aldri ledd av det selv, men men.... Advarsler stormer om at du har vært i det ekstremt grinete humøret i det siste, trodde det var slutt på det. Men nå er det slutt på å bruke opp bokstaver mot, for eller med deg i denne tråden og gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sykkelvogn, men det er litt langt (og motsatt vei fra jobben). Er såpass B-menneske og lat at jeg ikke orker den turen på morran. Men det hender at jeg setter fra meg bilen og sykler og henter etter jobb da..

Det er gøy med sykkelvogn, men ganske pes i blant ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke å rakke ned på deg fordi man ler av deg fordi du får motorstopp... Hadde en helt lik båt, helt lik motor, 4 takter? Fin båt, eneste elendige er at båten er for bred og flat i bunnen så den slår for mye i grov sjø. Ellers er det rart at en 4 takter fra 2003 stopper, HVIS servicer er gjort og bensinen er ren. Den bruker ikke mye i timen på marsfart

Har bare kjørt noen timer fra forrige rep.. Kosta meg 7 laken (egentlig 12000 men litt sinne og pruting da de brukte 2 mnd i beste sjøørretsesong).. Servicer er tatt. har vært problemer med tæring inni motoren. Mye strøm på brygga. var en post eller to om dette i tråd for en stund siden. Og det virker desverre som mer en bare motorstopp..

Endret av Daggers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo dette et flott eksempel på liv og lære.

60 hk motor? Hvor gammel?

Hvor mye bruker den i timen?

Hvor stor båt har du?

Hadde du klart deg med mindre motor?

Jeg venter i spenning :)

Jeg også :)

Edit: Desverre Potemkin. miljøvennlig imitasjon. Skulle ta meg skikkelig der...

Endret av Daggers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kjørt noen timer fra forrige rep.. Kosta meg 7 laken (egentlig 12000 men litt sinne og pruting da de brukte 2 mnd i beste sjøørretsesong).. Servicer er tatt. har vært problemer med tæring inni motoren. Mye strøm på brygga. var en post eller to om dette i tråd for en stund siden. Og det virker desverre som mer en bare motorstopp..

så lenge du ikke har fått mye vann inn i selve motoren, skal det ikke ha så mye å si mtp undervannshuset. Motoren din bruker 19L i timen på fullt turtall, men ikke mer enn 12L timen på mars fart.

Teak i dørken? :)

er teak laminat i de, ser nesten ut som teak, men trenger mye mindre service :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80_470147907.jpg

Suveren båt du har din lille kapitalist! :):):D

lite mot de to nortech båtene man ser til stadighet i fjorden som ligger på snarøya, gode for 130knop begge to, kjører faktisk i fra wm offshore båtene :D De slurper bensin. På brygga har de vogger til båtene, når de er ferdig for dagen heises de opp av vannet og henger i vogga over vannet. You gotta love it

DSC03656.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite mot de to nortech båtene man ser til stadighet i fjorden som ligger på snarøya, gode for 130knop begge to, kjører faktisk i fra wm offshore båtene :) De slurper bensin. På brygga har de vogger til båtene, når de er ferdig for dagen heises de opp av vannet og henger i vogga over vannet. You gotta love it

DSC03656.jpg

Sikkert morro, men ikke helt min kopp med te lissom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg med jentungen ut på trampolinen. Litt billigere enn en tur med wakeboard :)

Ikke er det farlig for miljøet heller. Så da kan jeg svi av et par bildekk bare det blir lov med bålbrenning.

hehe, sikker på at den ikke er laget av barnehender og i miljøfarlige materialer da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.