Gå til innhold
Fiskersiden

Her kan vi spore av.... %¤%/¤%&¤#%!!!!!!!


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mannen på Telenor kundeservice fiksa meg samme hastighet til 150,- mindre pr mnd, nytt multimodem 300,- billigere enn butikk og siden han syntes hele innbruddsgreia stinket så slengte han 2mnd gratis internett på toppen....

Etter mange års intenst hat mot Telenor, ble jeg faktisk forbanna på karen!!!

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Begynner å bli forpult lei av å sitte forran den helvettes data`n. Nå har jeg sitti fra 10 - 20-21.00 hver jævla dag, kun avbrutt av lufteturer med bikja og andre småturer.

Gjør det ***** ikke bedre at bilen har stått i 2 uker. (fiksa`n i går).

Forbanna møkkavær er det også. nytter ***** ikke fiske engang nå som jeg endelig har bil.. Møkk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

)(&(/%&))(=(?=)(==) det er en fra Hamar i vårt firma (og det er jeg) og vi har flere billetter til hver kamp til Viking stadion, nå skal Ham Kam ut i en avgjørende kamp her på søndag, tror du jeg fikk en av billettene...... :) :: :D:o:o:(:(:(:(

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli forpult lei av å sitte forran den helvettes data`n. Nå har jeg sitti fra 10 - 20-21.00 hver jævla dag, kun avbrutt av lufteturer med bikja og andre småturer.

Gjør det ***** ikke bedre at bilen har stått i 2 uker. (fiksa`n i går).

Forbanna møkkavær er det også. nytter ***** ikke fiske engang nå som jeg endelig har bil.. Møkk..

Tror du trenger en klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

%&&%¤¤#¤¤¤%%%&& fy &&%¤%¤%%&//( å det er mye å utregning på lastebil lappen(//&&%%%&&%¤

BK10 vei som blir BKT8 vei med redusert aksel trykk å fandens oldemor(//&%¤¤%%&&/&

Henger med luft fjæring og dobbel boggy meg her å dobbel boggy meg der &&%%¤¤%&//(/&%% men jeg er vel ikke den dummeste mann som har tatt lappen på vogntog her i landet,så sattser på at det går bra....... men fy %%¤#¤¤%%& å jeg er lei utregning....... fikk jaggu meg hjemme lekser i dag også &&%¤¤%%&&/&&%%

Det var deilig å få ut litt steam :):P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

%&&%¤¤#¤¤¤%%%&& fy &&%¤%¤%%&//( å det er mye å utregning på lastebil lappen(//&&%%%&&%¤

BK10 vei som blir BKT8 vei med redusert aksel trykk å fandens oldemor(//&%¤¤%%&&/&

Henger med luft fjæring og dobbel boggy meg her å dobbel boggy meg der &&%%¤¤%&//(/&%% men jeg er vel ikke den dummeste mann som har tatt lappen på vogntog her i landet,så sattser på at det går bra....... men fy %%¤#¤¤%%& å jeg er lei utregning....... fikk jaggu meg hjemme lekser i dag også &&%¤¤%%&&/&&%%

Det var deilig å få ut litt steam :lol::lol::lol:

He, he, he... Kjente toner det der gitt.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er sååååå lei.

Dama har skallebank og øreværk,datteren min har klaget i hele natt. Har bare feber på 38,2nå.

Helsesøster klager over vektkurven,men lite kan vi gjøre når ei som ikke er 2mnd ennå er syk.

Som ikke det var nok,så tåler hun ikke morsmelk erstatning med kumelk.

Det med kumelka forsøkte vi å finne ut selv etter å tilbrakt 1uke på sykehuset med babyen.

På toppen av det hele,så er det lite arbeid å få for tiden.

2 småbøtter med melk erstatning koster 518kr og varer ca1uke.

Ledighets trygd har jeg ikke krav på siden jeg har sliti med ryggen tidligere.

Har jobbet i år,men det hjelper ikke før 2009.

Vinterjobben gikk ad dundas pga nedgangstider.

Lurer på hva som blir det neste? :blush:

(Og jeg var først oppe. kl04. Legebesøk.)

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååååå lei.

Dama har skallebank og øreværk,datteren min har klaget i hele natt. Har bare feber på 38,2nå.

Helsesøster klager over vektkurven,men lite kan vi gjøre når ei som ikke er 2mnd ennå er syk.

Som ikke det var nok,så tåler hun ikke morsmelk erstatning med kumelk.

Det med kumelka forsøkte vi å finne ut selv etter å tilbrakt 1uke på sykehuset med babyen.

På toppen av det hele,så er det lite arbeid å få for tiden.

2 småbøtter med melk erstatning koster 518kr og varer ca1uke.

Ledighets trygd har jeg ikke krav på siden jeg har sliti med ryggen tidligere.

Har jobbet i år,men det hjelper ikke før 2009.

Vinterjobben gikk ad dundas pga nedgangstider.

Lurer på hva som blir det neste? ;)

(Og jeg var først oppe. kl04. Legebesøk.)

men det posetive er jo at det blir mye fisking en stund fremmover til du får fixa ny vinter jobb .

trur du %&&%¤¤#¤¤¤%%%&& fy &&%¤%¤%%&//( ikke jeg fikk med ei surf demo stang til den nette sum av 75kr i dag mye stenger demo med 80 %avslag denne uka og hvor ....... jesheim nå skal de sies at stanga var redusert ett par ganger fra før + 80%

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#@$€{€£@x, har nesten ikke sovet i hele natt, etter et ugreit overtråkk på jobb igår ettermiddag, hele kvelden gikk med på sykehus, med legevakt/røntgen/ og laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang venting på poliklinikken, heldigvis ikke avrevne leddbånd, bare strukket og små fiber avrivninger, men foten ser ut som en ballong, verker noe inni granskauen idag, og krykker er det siste jeg trengte nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#@$€{€£@x, har nesten ikke sovet i hele natt, etter et ugreit overtråkk på jobb igår ettermiddag, hele kvelden gikk med på sykehus, med legevakt/røntgen/ og laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang venting på poliklinikken, heldigvis ikke avrevne leddbånd, bare strukket og små fiber avrivninger, men foten ser ut som en ballong, verker noe inni granskauen idag, og krykker er det siste jeg trengte nå... ;)

uffda. Håper du ikke får kronisk slakke leddbånd i ankelen da. Kan jo bli et problem å sette sjøbein og holde igjen når ei stor malle bestemmer seg for å legge ut på langtur...! :lol: Trøsten får være at du har jo god tid på å lege ankelen. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#@$€{€£@x, har nesten ikke sovet i hele natt, etter et ugreit overtråkk på jobb igår ettermiddag, hele kvelden gikk med på sykehus, med legevakt/røntgen/ og laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang venting på poliklinikken, heldigvis ikke avrevne leddbånd, bare strukket og små fiber avrivninger, men foten ser ut som en ballong, verker noe inni granskauen idag, og krykker er det siste jeg trengte nå... ;)

Slutt å syt da. Pingle... :lol:

Jeg sitter med avrevet akilles og gips. Innefotball, parkett, null oppvarming og halvslapp sofakropp ble en dårlig kombo....Akkuart da fintene begynte å sitte, kondisen var på vei til Dæhlie-nivåer og rett før førljulsisen legger seg på gytevarpene til røya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knær,ankler og tær skader er fiskeren`s beste venn. :lol:

(Bare skaden ikke er ille.)

Bedchair,bivy,pod og bitevillige fisker.

Syke perioden kan ikke brukes bedre.

Nå reiste dama til sykehuset med datteren min.

Er en infeksjon som gjør at feberen kommer og går.

Begynner å bli lenge siden alle var friske samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å være slem :lol:

Jeg tjener nok, koser meg mer og mer i nyhuset mitt (med eget fiskerom) finske håndlagede skjønnheter og nå også sjeldenheter er på vei, barna er friske, jeg har blitt kjent med mange andre hyggelige særinger på FS...............og snart er laksesesongen igang !

Herregud fremtiden er så lys at jeg må bruke solbriller (også når jeg sover) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å være slem

Jeg tjener nok, koser meg mer og mer i nyhuset mitt (med eget fiskerom) finske håndlagede skjønnheter og nå også sjeldenheter er på vei, barna er friske, jeg har blitt kjent med mange andre hyggelige særinger på FS...............og snart er laksesesongen igang !

Herregud fremtiden er så lys at jeg må bruke solbriller (også når jeg sover)

Herlig - bortsett at jeg ikke kan spille fotball lenger så klager ikke jeg heller :lol: (ihvertfall ikke så mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.